Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er hun saa! Chloe, en afgansk mynde hvalp, er aarsgaven fra manden i aar... Og jeg har saa valgt at hun skal hedde Chloe Vi er nu igang med at faa hendes flybillet iorden og hun skal saa rejse fra Frankfurt, Tyskland til San Fransisco, hvor vi skal hente hende. en laaang rejse for et lille pus paa 10 uger. Bare det at kobe hende, men flybilletten i sig selv er desvaerre hamrende dyrt! Men mit motto er, man lever kun en gang ikke
En hvalp til (og saa en helt fra Europa!) var ikke liige det manden herhjemme kunne taenke sig allermest og provede at lokke med ny garderobe istedet, men det var nu engang hende jeg onskede mig allermest saa han gav sig heldigvis.
Hun bliver guldklumpens legekammerat (som jo er enebarn) og tio's (vores anden hvalp) legekammerat
Det er billeder af hendes smukke mor, soskende og hendes forste tid i livet. Er hun ikke soood?
Hvad ville I onske jer allermest i aarsgave?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun sød, tillykke med hende
Tillykke med lille vuffen !!
Jeg ville i den grad ønske mig en lille spirer i mavsen !!
Tror ikke manden er med på den ... desværre ville han minde mig om, at vi ikke giver hinanden gavermen med et glimt i øjet...
mamalicious skriver: Tillykke med lille vuffen !! Jeg ville i den grad ønske mig en lille spirer i mavsen !! Tror ikke manden er med på den ... desværre ville han minde mig om, at vi ikke giver hinanden gavermen med et glimt i øjet...
Ja, man skal da have gaver.. bare en gang imellem eller rigtig ofte
lillespurv20 skriver: ej hvor er den bare for dejlig Havde vi pladsen og tiden, ønskede jeg mig os allermest en firebenede ven
ej hvor er den bare for dejlig Havde vi pladsen og tiden, ønskede jeg mig os allermest en firebenede ven
Ja, der er bare intet som en lille hundehvalp... tror sorme jeg maaske har 'baby lust' siden jeg prover at dulme tendensen med endnu en hvalp i huset
Vi prover om hun kan komme paa et tidligt fly saa hun er her fredag og vi kan hygge med hende denne weekend, men ellers skal hun gerne komme i naste uge...
(taalmodighed er ikke min dyd). Og saa maa vi huske og filme naar hun kommer hjem i huset og introduceres for vores anden store hvalp, tio. for han vil da gaa helt besaerk af glaede naar han ser sin nye legekammerat.
Supersød hund! Meen jeg ønsker mig nu mest en rejse eller et nyt badeværelse om det er fødselsdagsgave, årsgave eller julegave er jeg bedøvende med !!
og som min 3 aarige guldklump proklamerede ganske naturligt: ' babyer kommer fra maven og hundehvalpe kommer fra lufthavnen'
Kirle skriver: Supersød hund! Meen jeg ønsker mig nu mest en rejse eller et nyt badeværelse om det er fødselsdagsgave, årsgave eller julegave er jeg bedøvende med !!
Nemlig! Man skal ogsaa bare finde en go' undskyldning (jul, fo'sdag, aarsdag) for at onske sig noget. Nu var vores aarsdag en god anledning
Hvor er det dog en skøn lille hvalp!
Mit allerstørste ønske er selvfølgelig at min endnu spæde graviditet resulterer i et sundt, raskt og nemt visunderbarn
Men bortset fra det er mit største ønske nok et frieri fra kæresten. Det kunne være så dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128