Tænker I nogensinde over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

sofie85

FrkT skriver:

...hvor pengene sidst har været?

Altså når I fx betaler 50 kr og for en 10'er tilbage. Tænker I så nogensinde over hvor den 10'er sidst har været? (eller den anden mønt eller seddel - ligegyldigt lige hvad det er for én). Om den sidste der har haft den lige har været på toilet uden at vaske hænder, inden han betalte med pengene i en forretning? Om den har ligget oven i en hundelort? Måske en aids-smittet var sidste ejermand?

Underlig tråd måske. Men det slog mig bare i dag, at de penge vi går rundt med højst sandsynligt har været et utal af andre steder inden vi fik dem, nogle mindre lækre end andre.

Gud hvor må der egentlig være mange bakterier på sådan en mønt eller seddel

Er jeg den eneste som sommetider tænker sådan?

Og et spørgsmål mere.... gad vide hvor ofte man får fat i en mønt eller seddel, som man har haft før, men som lige har været et smut det ene, andet og tredje sted i mellemtiden....

Jeg tænker sommetider over det og har som regel for vane bare at vaske mine hænder hver gang jeg kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

FrkT

4kløver skriver:

Altid.. og jeg "spasser" helt ud vis vi er ude og spise og salten bare står på bordet

Hehe... lyder som mig.

Anmeld

29. september 2010

Stumpen

Nah, det tror jeg ikke rigtig jeg sådan går og tænker over...

Anmeld

29. september 2010

Mira0911

Det har jeg aldrig tænkt over... Har selv arbejdet i butik - nøj hvor hænderne var beskidte efter en vagt ved kasselinien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.