Ja hurra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ja hvis banken siger ok så gør vi det Og så ved vi så hvad alle vores weekender og ferier skal gå med det næste 1/2 år

Håber for Jer at namken siger god for det.
Og ja, så bliver der da lidt at gå i krig med. Men det er I jo også pisse dygtige til. Og så sætter man sit eget præg på sit hjem, og kan med stolthed føle sig hjemme og tilpas i det som man SELV har skabt. Og omgivelserne er jo SÅ fantastiske for en 3-årig og i fremtiden.

Ikke at I ikke bor skønt nu, for det gør I da ihvertfald.
Men det ER da røv med sådanne naboer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Vingummien

Så har i da nogle til at passe på jer

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ej hvor cool!!!! Hvad siger jeres barn til det (nu er du jo ano så ville ikke lige skrive ham/hende)

Må indrømme jeg er en bette smule bange for de rockere.... derfor er jeg anonym

Jamen hun har været med derude 3-4 gange nu og synes bare det er fantastisk... render rundt i staldene for at lede efter heste, finder 1000 grene hun kan lege med og bare vi har været derude 1 time er hun så møgbeskidt som det sjældent er set

Det vil være perfekt for hende for hun er virkelig bare Udebarn!

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Håber for Jer at namken siger god for det.
Og ja, så bliver der da lidt at gå i krig med. Men det er I jo også pisse dygtige til. Og så sætter man sit eget præg på sit hjem, og kan med stolthed føle sig hjemme og tilpas i det som man SELV har skabt. Og omgivelserne er jo SÅ fantastiske for en 3-årig og i fremtiden.

Ikke at I ikke bor skønt nu, for det gør I da ihvertfald.
Men det ER da røv med sådanne naboer.

Min svigerfar er bygningsingeniør og netop gået på pension så han keeeeder sig Så han er helt med på projektet og har allerede lagt en masse planer.... det hjælper os jo super godt så det er skønt...

Jeg elsker vores hus her... men har virkelig ikke lyst til at vores barn skal vokse op herude... det er så ærgeligt der er blevet så meget ballade for området er ellers rigtig dejligt!

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Så har i da nogle til at passe på jer

De skal slet ikke komme i nærheden af mig!

Anmeld

30. september 2010

Karo

Anonym skriver:

Forøvrigt har sælgerne til den gård vi kigger på sagt ja til vores bud... så nu mangler vi bare lige at banken også siger GO så flytter vi herfra om 1/2 års tid!

Hvor er det bare spændende.

Håber at banken siger ja

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Jamen hun har været med derude 3-4 gange nu og synes bare det er fantastisk... render rundt i staldene for at lede efter heste, finder 1000 grene hun kan lege med og bare vi har været derude 1 time er hun så møgbeskidt som det sjældent er set

Det lyder bare som om det er det helt rigtige for Jer. Og fo barnet! Jeg håber banken siger ja. Selvom det vil være hårdt arbejde at sætte i stand i Jeres fri-timer, så tror jeg I vil blive rigtig glade for den gård. Det synes jeg kan mærke I allerede er, gennem dine indlæg!

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det lyder bare som om det er det helt rigtige for Jer. Og fo barnet! Jeg håber banken siger ja. Selvom det vil være hårdt arbejde at sætte i stand i Jeres fri-timer, så tror jeg I vil blive rigtig glade for den gård. Det synes jeg kan mærke I allerede er, gennem dine indlæg!

Vi er MEGET forelskede i den allerede Men ja det bliver nok et hårdt 1/2 år...
Det hus vi bor i nu har vi jo også selv sat i stand... eller dvs min mand har... vores barn var ikke ret gammel da vi købte dette hus, så det var svært for mig rigtig at deltage... det bliver noget nemmere denne gang

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Vi er MEGET forelskede i den allerede Men ja det bliver nok et hårdt 1/2 år...
Det hus vi bor i nu har vi jo også selv sat i stand... eller dvs min mand har... vores barn var ikke ret gammel da vi købte dette hus, så det var svært for mig rigtig at deltage... det bliver noget nemmere denne gang

Så bliver det et rigtigt familie-projekt. Det er sikkert heller ikke så tosset!

Jeg håber I får det. Jeg kan godt forstå i gerne vil væk fra Rockerne... Det ér bare ikke de bedste naboer man kan få, om de larmer og er voldige eller ej!

Anmeld

30. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Ej hvor godt altså!!!! Jeg kan sgu godt forstå I gerne vil flytte når det er sådan nogle naboer I har. Man ved sgu aldrig hvornår der bliver skudt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.