Ja hurra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

virkelig fedt hva!!!

http://www.tv2fyn.dk/article/256503:Ny-rockerborg-paa-Maagevej

Så nu har vi en genbo der er supporter og på vejen ved siden af åbner så en rockerborg!!

HURRA!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

oo

jæs, vi sad og så det i lokalnyhederne igår og snakkede også om hvor heldige I er  det er jo GREAT!

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jæs, vi sad og så det i lokalnyhederne igår og snakkede også om hvor heldige I er  det er jo GREAT!

Ja det er sgu fedt

Min veninde foreslog at vi meldte os ind

Anmeld

29. september 2010

oo

Anonym skriver:

Ja det er sgu fedt

Min veninde foreslog at vi meldte os ind

forresten...er det vennegrupper de der to eller fjendegrupper?? jeg kan ikke helt fatte det der rockerunivers....er det ikke bare en masse Brian'er der spiller seje og har adgang til lidt for voldsomme våben i forhold til deres hjernefunktion?! eller har jeg helt misforstået de bløde, skaldede, læderveste klædte "mænd"

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

forresten...er det vennegrupper de der to eller fjendegrupper?? jeg kan ikke helt fatte det der rockerunivers....er det ikke bare en masse Brian'er der spiller seje og har adgang til lidt for voldsomme våben i forhold til deres hjernefunktion?! eller har jeg helt misforstået de bløde, skaldede, læderveste klædte "mænd"

Hmm tjah... altså Odense er jo HA'ernes... og der var en "aftale" om at bandidos holdt sig væk herfra...

Så ved sgu ikke rigtig... men ja "Brian'er der spiller seje og har adgang til lidt for voldsomme våben i forhold til deres hjernefunktion" er nok en meget fin betegnelse i det hele taget!

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Forøvrigt har sælgerne til den gård vi kigger på sagt ja til vores bud... så nu mangler vi bare lige at banken også siger GO så flytter vi herfra om 1/2 års tid!

Anmeld

29. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Forøvrigt har sælgerne til den gård vi kigger på sagt ja til vores bud... så nu mangler vi bare lige at banken også siger GO så flytter vi herfra om 1/2 års tid!

Ej hvor VILDT!!!! I har simpelthen besluttet at købe den!!!

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ej hvor VILDT!!!! I har simpelthen besluttet at købe den!!!

Ja hvis banken siger ok så gør vi det Og så ved vi så hvad alle vores weekender og ferier skal gå med det næste 1/2 år

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Hov dobbelt op

Anmeld

29. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Ja hvis banken siger ok så gør vi det Og så ved vi så hvad alle vores weekender og ferier skal gå med det næste 1/2 år

Ej hvor cool!!!! Hvad siger jeres barn til det (nu er du jo ano så ville ikke lige skrive ham/hende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.