Jeg beklager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Søde........

Der er en tid til positive og til negative indlæg................og mon ikke alle Ns'ere har leveret både det ene og det andet. Det er rigtig godt for dig, at få alle dine tanker og bekymringer ud, og hvor er næsten bedre end i dette forum??

Jeg er glad for at du kunne bruge mine betragtninger og mine dyrekøbte erfaring til noget, og du ved at jeg altid stiller op til at give råd og støtte.

Lyt til dig selv, for hvis du ikke gør det, så bliver depressionen bare værre. Så hvis dit sind siger at du ikke kan mere, så må der en sygemelding til. Dit helbred skal gå forud for alt andet, synes jeg.

Har du talt med kommunen, om muligheden for økonomisk kompensation?? Evt. sygedagpenge??

Mange store knus Mette

Jeg er rigtig glad for du skrev... tør slet ikke tænke på hvor jeg ellers var endt...

Jeg har ikke snakket med kommunen ang. sygemelding, de fleste dage synes jeg egentlig det går meget godt... selvom jeg går i seng allerede kl. 21 fordi jeg der er helt kvæstet

Igår var bare lige en rigtig øv-dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres søde svar.

Igår var virkelig en rigtig øv-dag!
Heldigvis går det rimeligt de fleste dage og jeg har heldigvis ingen problemer med at passe mit job ordentligt!
Det er så når jeg har fri at det hele dykker lidt fordi jeg ikke har mere energi....
Men vi får det til at fungere herhjemme og min mand arbejder hjemmefra tirsdag og torsdag, det hjælper rigtig meget på det.

Nu håber jeg bare min læge kan se alvoren.... det tror jeg nu nok hun kan... så jeg kan få det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.