At der kommer endnu et indlæg herinde idag som ikke er så positivt....
Jeg har det bare rigtig lortet for tiden...
Har i lang tid været ekstremt træt, ked af det, faret op over ingenting, har intet kunne overskue, skældt alt for meget ud osv osv.... en masse ting der helt tydeligt peger mod en depression.
Jeg får antidepresiv medicin og tænkte derfor overhovedet ikke over at det kunne være endnu en begyndene depression indtil søde Mette skrev til mig og gjorde mig opmærksom på alle de her signaler som har været der alt for længe....
Så endnu engang er jeg røget en tur ned
Skal til lægen i starten af oktober, der var desværre ikke en sen tid tidligere, og pga. mit arbejde er jeg nødt til at have en sen tid.
Mette fortalte mig at medicinen godt kan aftage i virkningen når man har taget det over en længere periode. Det anede jeg ikke og har derfor ikke tænkt over hvordan jeg virkelig havde det.
Men nu kan jeg godt mærke det.... og idag er bare rigtig rigtig slem!
Jeg orker bare ikke at skulle igennem sådan en tur igen og jeg håber at det hele kan løses ved at jeg får mere eller ny medicin....
Det er meget meget svært for mig at skulle sygemeldes med det job jeg har, men måske det alligevel ender der hvis medicinen ikke hjælper hurtigt....
Jeg synes det er noget værre møg og har bare lyst til at grave mig langt ned under min dyne idag....
Endnu engang beklager jeg at der kommer endnu et øv-indlæg herinde idag.... men var nødt til at få det ud...
Anmeld