Jeg beklager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

At der kommer endnu et indlæg herinde idag som ikke er så positivt....

Jeg har det bare rigtig lortet for tiden...

Har i lang tid været ekstremt træt, ked af det, faret op over ingenting, har intet kunne overskue, skældt alt for meget ud osv osv.... en masse ting der helt tydeligt peger mod en depression.
Jeg får antidepresiv medicin og tænkte derfor overhovedet ikke over at det kunne være endnu en begyndene depression indtil søde Mette skrev til mig og gjorde mig opmærksom på alle de her signaler som har været der alt for længe....

Så endnu engang er jeg røget en tur ned Skal til lægen i starten af oktober, der var desværre ikke en sen tid tidligere, og pga. mit arbejde er jeg nødt til at have en sen tid.

Mette fortalte mig at medicinen godt kan aftage i virkningen når man har taget det over en længere periode. Det anede jeg ikke og har derfor ikke tænkt over hvordan jeg virkelig havde det.

Men nu kan jeg godt mærke det.... og idag er bare rigtig rigtig slem!

Jeg orker bare ikke at skulle igennem sådan en tur igen og jeg håber at det hele kan løses ved at jeg får mere eller ny medicin....

Det er meget meget svært for mig at skulle sygemeldes med det job jeg har, men måske det alligevel ender der hvis medicinen ikke hjælper hurtigt....

Jeg synes det er noget værre møg og har bare lyst til at grave mig langt ned under min dyne idag....

Endnu engang beklager jeg at der kommer endnu et øv-indlæg herinde idag.... men var nødt til at få det ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

At der kommer endnu et indlæg herinde idag som ikke er så positivt....

Jeg har det bare rigtig lortet for tiden...

Har i lang tid været ekstremt træt, ked af det, faret op over ingenting, har intet kunne overskue, skældt alt for meget ud osv osv.... en masse ting der helt tydeligt peger mod en depression.
Jeg får antidepresiv medicin og tænkte derfor overhovedet ikke over at det kunne være endnu en begyndene depression indtil søde Mette skrev til mig og gjorde mig opmærksom på alle de her signaler som har været der alt for længe....

Så endnu engang er jeg røget en tur ned Skal til lægen i starten af oktober, der var desværre ikke en sen tid tidligere, og pga. mit arbejde er jeg nødt til at have en sen tid.

Mette fortalte mig at medicinen godt kan aftage i virkningen når man har taget det over en længere periode. Det anede jeg ikke og har derfor ikke tænkt over hvordan jeg virkelig havde det.

Men nu kan jeg godt mærke det.... og idag er bare rigtig rigtig slem!

Jeg orker bare ikke at skulle igennem sådan en tur igen og jeg håber at det hele kan løses ved at jeg får mere eller ny medicin....

Det er meget meget svært for mig at skulle sygemeldes med det job jeg har, men måske det alligevel ender der hvis medicinen ikke hjælper hurtigt....

Jeg synes det er noget værre møg og har bare lyst til at grave mig langt ned under min dyne idag....

Endnu engang beklager jeg at der kommer endnu et øv-indlæg herinde idag.... men var nødt til at få det ud...

jeps, i de tre års tid jeg selv fik medicin mod depression måtte jeg sættes op flere gange.... til sidst måtte jeg skifte præparat da det ikke var hensigtsmæssigt at få en større dosis længere...

god at du blev opmærksom på det! hold ud indtil du skal til lægen... er det kun lægen der doserer din medicin? eller er du tilknyttet en psykiater?

knus og stort kram

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeps, i de tre års tid jeg selv fik medicin mod depression måtte jeg sættes op flere gange.... til sidst måtte jeg skifte præparat da det ikke var hensigtsmæssigt at få en større dosis længere...

god at du blev opmærksom på det! hold ud indtil du skal til lægen... er det kun lægen der doserer din medicin? eller er du tilknyttet en psykiater?

knus og stort kram

det er kun lægen der doserer...

Er ikke tilknyttet en psykiater længere, men gik hos en en lang periode uden jeg dog syntes det hjalp noget som helst.

Anmeld

29. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

det er kun lægen der doserer...

Er ikke tilknyttet en psykiater længere, men gik hos en en lang periode uden jeg dog syntes det hjalp noget som helst.

men der er selvfølgelig også nogen alment praktiserende læger som ved mere om sagen end andre...

jeg håber bare du får det bedre!

Anmeld

29. september 2010

Dictes mor

Åh nej, det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg er glad for, at du skal til lægen snart, og så håber jeg, at du bliver taget seriøst og de virkelig gør noget for at hjælpe, for du skal ikke gå rundt og have det så skidt. Det er da ganske forfærdeligt.

Stort knus fra Camilla, det trænger du vist til!

Anmeld

29. september 2010

sarahb

du får et kæmpe krammer og bare under dynen og få plejet dig selv lidt, og så skal du bare til lægen så i kan komme igang med dit videre forløb så du kan få det meget bedre.
kan godt forstå du har dårlig samvittighed over for dit job. Sagtens. Men du må også tænke på dig selv i denne situation og sørge for det ikke forværres.

Sender dig etstort knus

Anmeld

29. september 2010

anna-jonas

Søde........

Der er en tid til positive og til negative indlæg................og mon ikke alle Ns'ere har leveret både det ene og det andet. Det er rigtig godt for dig, at få alle dine tanker og bekymringer ud, og hvor er næsten bedre end i dette forum??

Jeg er glad for at du kunne bruge mine betragtninger og mine dyrekøbte erfaring til noget, og du ved at jeg altid stiller op til at give råd og støtte.

Lyt til dig selv, for hvis du ikke gør det, så bliver depressionen bare værre. Så hvis dit sind siger at du ikke kan mere, så må der en sygemelding til. Dit helbred skal gå forud for alt andet, synes jeg.

Har du talt med kommunen, om muligheden for økonomisk kompensation?? Evt. sygedagpenge??

Mange store knus Mette

Anmeld

29. september 2010

Vingummien

Det er jeg ked af at høre, og er lidt dårligt du skal vente så længe før du kan komme til læge, syntes jeg.

Håber du sammen med din læge finder frem til en løsning, så du igen kan få det godt

Anmeld

30. september 2010

Ranarupta

Ja, det der med at skulle sættes op indimellem, har jeg også prøvet.

Jeg er nu på en medicin, der kan bruges i forbindelse med graviditet og amning og og dosen har jeg været på i et godt stykke tid.

Jeg har været på medicin i lidt over 8 år.

Jeg er ked af, at du har det svært!! Men jeg er så glad for, at du er opmærksom - det er jo skridt i den rigtige retning! 
Og du skal overhovedet ikke beklage indlægget! Vi skiftes til at skrive glædes-indlæg og indlæg, der vidner om en person, der er ked af det.

Jeg håber, at tingene snart vender for dig!

Knus (og skriv endelig, hvis du har brug for en skulder!) 

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Øv altså hvor er jeg ked af at høre, at det går skidt med dig! Håber lægen kan hjælpe - og hvis en sygemelding skal til, så skal den til - asta basta bum!!

Jeg har været lykkeligt forskånet for alt hvad der ligner depressioner, så jeg kan (heldigvis) ikke tale af erfaring, men jeg er god til dem her:   så sådan en stak for du lige med, for jeg tror du trænger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.