Hvad gør man lige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Marco2

KajaH skriver:

Altså jeg har jo selvfølgelig pakket kuverten op, for jeg vidste jo ikke hvad det var. Men selve "varen" er stadig pakket originalt ind.

Put det tilbage i kuverten, skriv "Modtagelse nægtet" og direkte i postkassen med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

KajaH

Bromberg skriver:

Retur med det.. Alt sammen, også regningen..

- Og modtager du igen noget fra dem, krydser du din adresse over, skriver modtagelse nægtet og smidder det i postkassen igen.. Så skal de også betale for at få det sendt retur så vidt jeg husker !!

Kan jeg ikke bare smide det i en kuvert med det samme uden porto til dem?
Jeg er bare så skide stædig og vil ikke betale de penge altså, det er sku i finland, det er jo ikke ligefrem billigt.

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Marco2 skriver:

Put det tilbage i kuverten, skriv "Modtagelse nægtet" og direkte i postkassen med det. 

Okay, det gør jeg med det samme, tusind tak for hjælpen

Anmeld

29. september 2010

<3

Uanset om du har bestilt noget eller ej, har du en prøveperiode og den bruger du nu. Du sender det som du har pakket op retur med blanket fra posthuset, så kan du dokumentere at du har sendt det retur.

Dernæst hvis (når ) de sender noget igen så nægter du at modtage det ved at skrive "modtagelse nægtet" udenpå kuverten og krydser din adresse over ligesom de andre skriver.

Også er det egentlig bare om at være ligeglad med dem og evt. trusler

Anmeld

29. september 2010

aarhusmor

Jeg synes ikke politiet er overdrevent. Der er jo et "svindlerfirma" som prøver på at narre rigtig mange mennesker på den måde. Hvis alle bare sender det tilbage, så bliver det jo ikke undersøgt

Anmeld

29. september 2010

JacobsMoar

KajaH skriver:

Kan jeg ikke bare smide det i en kuvert med det samme uden porto til dem?
Jeg er bare så skide stædig og vil ikke betale de penge altså, det er sku i finland, det er jo ikke ligefrem billigt.

Tjoo.. Kan godt se det kommer til at koste en hel del.. Så er det lige før det er billigere at betale for det

Hvis du smider det i en kuvert og skriver deres adresse på, uden at skrive afsender på ender de vel med at betale porto + "bøde" da postDK ikke kan sende "bøden" til dig.. Ville aldrig gå til politiet med det, med mindre det sker mange gange..

- Men jo, det tror jeg faktisk godt at du kan..

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Kirle skriver:

Uanset om du har bestilt noget eller ej, har du en prøveperiode og den bruger du nu. Du sender det som du har pakket op retur med blanket fra posthuset, så kan du dokumentere at du har sendt det retur.

Dernæst hvis (når ) de sender noget igen så nægter du at modtage det ved at skrive "modtagelse nægtet" udenpå kuverten og krydser din adresse over ligesom de andre skriver.

Også er det egentlig bare om at være ligeglad med dem og evt. trusler

Så du mener ikke de kan kræve at jeg betaler de 49 kr?

Anmeld

29. september 2010

<3

KajaH skriver:

Så du mener ikke de kan kræve at jeg betaler de 49 kr?

Nej, du har jo ifølge købeloven ret til 14dages prøveperiode/returret/kald det hvad du vil. Og sådan er det.

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Kirle skriver:

Nej, du har jo ifølge købeloven ret til 14dages prøveperiode/returret/kald det hvad du vil. Og sådan er det.

Ja okay, det er rigtigt. Det har jeg jo egentlig hørt om før
Tusind tak.

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Bromberg skriver:

Tjoo.. Kan godt se det kommer til at koste en hel del.. Så er det lige før det er billigere at betale for det

Hvis du smider det i en kuvert og skriver deres adresse på, uden at skrive afsender på ender de vel med at betale porto + "bøde" da postDK ikke kan sende "bøden" til dig.. Ville aldrig gå til politiet med det, med mindre det sker mange gange..

- Men jo, det tror jeg faktisk godt at du kan..

Ja, men jeg vil ikke betale for sådan noget svindel altså.
Men jeg tror jeg smider det tilbage i kuverten og skrive modtagelse nægtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.