Hvad gør man lige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.866 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. september 2010

KajaH

Hej alle.

Ja, jeg ved simpelthen ikke lige hvad jeg skal stille op.
Jeg tjekkede min postkasse igår, der lå et brev for noget der hedder supershopping. I brevet ligger et eller andet der hedder Night Detox, og en regning på 49 kr.
I brevet påstår de jeg har bestilt det, og vil have mig til at betale de 49 kr hvor de derefter vil sende mere af det til mig.
Jeg ringer så til deres kundeservice, hvor man sjovt nok ikke kan få lov at snakke med en, men kun lægge en besked, og der fortæller jeg at jeg virkelig ikke aner hvad det er og jeg ikke skal have det, og slet ikke betale for det, for jeg har ikke bestilt noget.
Så får jeg så en mail i dag hvor de skriver:
Derfor har vi sendt det til dig, hvorefter der står nogle oplysninger på mig og et link til en hjemmeside jeg slet ikke kender, eller har set før.
Jeg skriver så at jeg ikke kan se hvad de mener, og at jeg altså ikke har bestilt noget. Hvorpå de bare skriver det samme igen.

Hvad gør man? Jeg skal ikke have det lort! Jeg tror måske det er noget imod rynker, men hey jeg er kun 19

Knus Kaja

Ps. Jeg har været inde og opsige abonnementet, men de forventer stadig jeg betaler de 49 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Sådan noget fik jeg engang - eller det var nogle film... Jeg sendte det retur - og så var det ude af verden.

Så hvis du kan prøv om du kan sende det retur?

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Problembarnet skriver:

Sådan noget fik jeg engang - eller det var nogle film... Jeg sendte det retur - og så var det ude af verden.

Så hvis du kan prøv om du kan sende det retur?

Ja okay, det er bare princippet i det. Jeg synes det er SÅ frækt altså, og at så jeg er nødt til at betale porto for noget så frækt - ved godt det ikke er meget, men altså.

Anmeld

29. september 2010

aarhusmor

Jeg ville aflevere det ved politiet og spørge hvad jeg skulle gøre.

Anmeld

29. september 2010

Marco2

Har du pakket det op?

Eller ligger det stadig i den kuvert/pakke du har fået det i?

Anmeld

29. september 2010

JacobsMoar

KajaH skriver:

Hej alle.

Ja, jeg ved simpelthen ikke lige hvad jeg skal stille op.
Jeg tjekkede min postkasse igår, der lå et brev for noget der hedder supershopping. I brevet ligger et eller andet der hedder Night Detox, og en regning på 49 kr.
I brevet påstår de jeg har bestilt det, og vil have mig til at betale de 49 kr hvor de derefter vil sende mere af det til mig.
Jeg ringer så til deres kundeservice, hvor man sjovt nok ikke kan få lov at snakke med en, men kun lægge en besked, og der fortæller jeg at jeg virkelig ikke aner hvad det er og jeg ikke skal have det, og slet ikke betale for det, for jeg har ikke bestilt noget.
Så får jeg så en mail i dag hvor de skriver:
Derfor har vi sendt det til dig, hvorefter der står nogle oplysninger på mig og et link til en hjemmeside jeg slet ikke kender, eller har set før.
Jeg skriver så at jeg ikke kan se hvad de mener, og at jeg altså ikke har bestilt noget. Hvorpå de bare skriver det samme igen.

Hvad gør man? Jeg skal ikke have det lort! Jeg tror måske det er noget imod rynker, men hey jeg er kun 19

Knus Kaja

Ps. Jeg har været inde og opsige abonnementet, men de forventer stadig jeg betaler de 49 kr.

Retur med det.. Alt sammen, også regningen..

- Og modtager du igen noget fra dem, krydser du din adresse over, skriver modtagelse nægtet og smidder det i postkassen igen.. Så skal de også betale for at få det sendt retur så vidt jeg husker !!

Anmeld

29. september 2010

KajaH

aarhusmor skriver:

Jeg ville aflevere det ved politiet og spørge hvad jeg skulle gøre.

Jeg har godt nok ikke langt til politiet. Men synes måske det er en lidt lille ting?

Anmeld

29. september 2010

Marco2

Bromberg skriver:

Retur med det.. Alt sammen, også regningen..

- Og modtager du igen noget fra dem, krydser du din adresse over, skriver modtagelse nægtet og smidder det i postkassen igen.. Så skal de også betale for at få det sendt retur så vidt jeg husker !!

Ja lige præcist.

"modtagelse nægtet" og direkte tilbage i postkassen med det … uden at du frankerer det.

AG

Anmeld

29. september 2010

Marco2

KajaH skriver:

Jeg har godt nok ikke langt til politiet. Men synes måske det er en lidt lille ting?

Ja, det er lidt voldsomt.

Så i postkassen med det.

Anmeld

29. september 2010

KajaH

Marco2 skriver:

Har du pakket det op?

Eller ligger det stadig i den kuvert/pakke du har fået det i?

Altså jeg har jo selvfølgelig pakket kuverten op, for jeg vidste jo ikke hvad det var. Men selve "varen" er stadig pakket originalt ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.