kkk skriver:
Er der nogen af jer, der har fået oplyst barnets køn ved den offentlige Md scanning? Eller har alle hospitaler lukket ned for den mulighed?
Da jeg var gravid sidste gang (for 5 år siden), ville de hverken scanne efter kønnet eller fortælle hvad de så, hvis de faktisk kunne se kønnet, på Roskilde...
Hvordan ligger landet i dag? Er man nødt til at gå til det private og hive tegnedrengen op af lommen for at få oplyst barnets køn?
Jeg har ikke valgt hospital endnu, så tænker at muligheden for at få oplyst barnets køn, kunne afgøre beslutningen om valget
Jeg er tilknyttet Roskilde, og er indtil videre fuldt tilfreds
Ved NF spurgte scanningsdamen selv om vi ville vide kønnet, det sagde jeg ja til, men hun kunne ikke se det.. Til MD spurgte kæresten selv da vi havde været der i ca. 10 min om hun kunne se kønnet, så svarede hun ja, at det havde hun set for længe siden og at det var en dreng, scannede igen for at vise os det..
Jeg har så været til to ekstra scanninger i forbindelse med noget forskning (ved ikke om du også er blevet tilbudt det?), ved den første (af de to ekstra) spurgte hun og vi kendte kønnet, hvilket jeg jo kunne svare ja til, og hun kiggede lige en ekstra gang, det var søreme stadig en dreng 
- Så den regel har de vist ikke på Roskilde mere 
Anmeld