Graviditetsteste - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

missie20

MaybeMe skriver:

Ok tak for svar. Du har ikke haft prøvet strimmeltestene?

Kan være jeg skulle tage i netto idag så.

Har testet (skal egentligt først imorgen  med strimmeltestene de to sidste dage.

Igår kom der en meget utydelig streg, men først efter 1 time Og idag efter 45 min. men dog en tydeligere streg. Ved godt de er ugyldige når de har ligget så længe. Men i sidste måned lod jeg dem ligge meget længere, og der kom slet ingen streg frem?!

Så har stadig et spinkelt håb...

Er ikke sikker på at jeg lige ved hvilken nogle er strimmeltestene...Er de meget tynde og i papir agtig materiale? Dem har jeg ikke prøvet, for jeg er bange for at tisse på mine fingre hi hi. Ew lidt klamt skrevet. Har engang været til lægen og de testede min urin, og de inkaldte mig og fortalte et negativt svar og jeg gik grædende ud til bilen og sad der lidt for at samle mig inden jeg skulle kører. Og så lige pludselig bankede det på mit vindue. Så var det lægen der fortalte at nu viste den positivt... Tal lige om nedtur og optur på 5 min. Hun sagde at den bare lige skulle ligge lidt så viste den positivt...Hmm ja ved ikke om du kan bruge mit indlæg til noget, men jeg syntes det var lidt mærkværdigt og sindsoprivende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

aarhusmor

kkk skriver:

Det gør de skam!

Kan bestilles idag på www.babyornot.dk....

ja det kan jeg se. Nå men de virker ikke. Og endnu værre er det at der faktisk er mange kvinder der har et forholdsvis højt naturligt hcg i kroppen, som kan komme til at tro at de er gravide når de måler med så følsom en test.

Man skal også huske at selvom der står at følsomheden er 20 miu/ml - så betyder det ikke den måler fra 20 miu/ml, men at de garanterer at hvis din hcg er over 20 miu/ml, så måler den det. Det kan sagtens forekomme at den måler fra f.eks. 15 miu/ml. Når det er vigtigt, så er det fordi at hvis man køber en test der måler fra 25 miu/ml og prøver denne dagen efter. Så burde den vise en positiv streg, men det gør den ikke nødvendigvis.
Derfor skal man kun tjekke hver 3 dag. (Det fordobles på 3 dage, så hvis den var 15 miu/ml, vil den være på 30 miu/ml på 3. dagen og så kan man måle det med 25 miu/ml testen

Anmeld

29. september 2010

AnneBJ

Jeg brugte de billige, høj sensitive teste fra babyornot. Det var en fejl at jeg købte high sensitiv, men valgte at bruge dem da jeg jo havde dem

Da jeg testede 3+4 skete der ikke en dyt - før efter en time ca... 3+5 gik der ca. en halv og på 4+0 var stregen der med det samme. Det man skal passe på er selvfølgelig, at når man tester så tidligt, kan det nå at blive en biokemisk graviditet.

Jeg tør godt håbe, helt forsigtigt, sammen med dig! Prøv igen om nogle dage...!

Anmeld

29. september 2010

Happiness

missie20 skriver:

Er ikke sikker på at jeg lige ved hvilken nogle er strimmeltestene...Er de meget tynde og i papir agtig materiale? Dem har jeg ikke prøvet, for jeg er bange for at tisse på mine fingre hi hi. Ew lidt klamt skrevet. Har engang været til lægen og de testede min urin, og de inkaldte mig og fortalte et negativt svar og jeg gik grædende ud til bilen og sad der lidt for at samle mig inden jeg skulle kører. Og så lige pludselig bankede det på mit vindue. Så var det lægen der fortalte at nu viste den positivt... Tal lige om nedtur og optur på 5 min. Hun sagde at den bare lige skulle ligge lidt så viste den positivt...Hmm ja ved ikke om du kan bruge mit indlæg til noget, men jeg syntes det var lidt mærkværdigt og sindsoprivende.

Ej puha.... Det må da have været en humør rutchebane uden lige.... Men dejligt at hun kommer ud og giver dig den positive nyhed! Det viser da engegement

Ja det er de papirtynde nogle... Hehe... Har købt små medicinbæger som jeg tisser i, så jeg ikke rammer fingrene... Men det er ingen garanti...

Nu har jeg været i matas og købe 2 slags der, ekspedienten grinte af mig, men sagde så også at der er stor forskel på testene, og hvor tidligt man kan teste. Og så kom jeg også til at gå i netto... Så nu har jeg købt mig fattig i forskellige tests

Nu er spørgsmålet så om jeg kan vente med at teste til imorgen

Anmeld

29. september 2010

Happiness

AnneBJ skriver:

Jeg brugte de billige, høj sensitive teste fra babyornot. Det var en fejl at jeg købte high sensitiv, men valgte at bruge dem da jeg jo havde dem

Da jeg testede 3+4 skete der ikke en dyt - før efter en time ca... 3+5 gik der ca. en halv og på 4+0 var stregen der med det samme. Det man skal passe på er selvfølgelig, at når man tester så tidligt, kan det nå at blive en biokemisk graviditet.

Jeg tør godt håbe, helt forsigtigt, sammen med dig! Prøv igen om nogle dage...!

Dejligt svar Har fået det samme afvide af en anden bruger herinde. Så håber virkelig! Har nu købt mig fattig i de andre tests også... så nu har jeg noget at vælge imellem i de næste maaaannnggge dage

Men håber at jeg får samme oplevelse som dig!

Anmeld

29. september 2010

Happiness

kkk skriver:

Jeg har dårlige erfaringer med de der high-sensitive tests man kan købe hos babyornot. De skulle kunne vise resultatet super tidligt, fordi de har en følsomhed på 10 mIU/ml, men jeg har aldrig kunne teste positivt med dem - uanset hvor tidligt eller sent jeg testede. Derimod jeg har kunne teste positivt fra 3+4 (tror jeg det var), med en helt alm. billig papir stick som fulgte gratis med køb af ægløsningstests.

Ellers tilslutter jeg mig fornemmelsen af at få mere sikkerhed med de tests der er pakket ind i plastik. Helt sikkert noget sludder og vrøvl, for det er jo præsis det samme der gemmer sig inden i, men jeg ender nu alligevel altid med at måtte købe en af de dyre bluecare, for at være helt sikker på at resultatet nu også er rigtigt - og de virker hver gang. Men dem køber jeg selvfølgelig også først når jeg faktisk er gået over tid

Har også en af de der blue clear test, og en som kan sige ca hvad uge man er i... fancy Men den vil jeg bare ik bruge før jeg er sikker.... Den er jo lidt dyr, og vil gerne have at det er den jeg skal vise til kæresten npr den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.