Malou 4 måneder gammel <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Tiden løber fra mig - snart kommer hun hjem med kærester og far skal til at finde jagtgeværet frem.

...

Zette... Årh, hun er jo smuk, smuk, SMUK! 
Ej, det har hun jo altid været, men de her billeder... De viser en virkelig dejlig pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

smokin

Maria. skriver:

Hun er så lækker!  Er helt vild med billedet hvor hun har guldhjertet om halsen.. SKØN pige! Og dejligt at alle maveprobelmerne er væk..

Dejligt at I er glade for køredragten.. Glæder mig til at se jer d. 4..

Hov.. Det kunne da være jeg også lige skal få smidt lidt billeder ind.. Vi havde jo "fødselsdag" d. 25..

ihh ja jeg glæder mig også - hvad tid har I aftalt? Jeg tror jeg må rykke det lidt for Malou er begyndt at sove til kl. 8:30 - 09:00 b-menneske ligesom sin mor

Anmeld

30. september 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Zette... Årh, hun er jo smuk, smuk, SMUK! 
Ej, det har hun jo altid været, men de her billeder... De viser en virkelig dejlig pige!

Jaaaah jeg er også meget meget forelsket.... er det ikke snart tid til at vise Albert?

Anmeld

30. september 2010

smokin

ChristinaS skriver:

Lille skønne sveskemås - hvor er hun bare fiiiiiiiiiiiiiin Dejligt at høre at hun stortrives, men hun kan da heller ikke andet med det bagland hun har

Så TILLYKKE med de 4 mdr  hun er jo dobbel så gammel som min nougatmus - dejligt at læse hvad der er i vente - TAK

Ihh tusind tak søde, glæder mig til at se den lille nougatmus snart

Anmeld

30. september 2010

smokin

Chamomile skriver:

Sikke en skønhed

Ihh tak

Anmeld

30. september 2010

smokin

MortilMogL skriver:

hun er da godt nok en lækkerbisken (:.

arh. hvor er hun dog sød og en vildt køn pige                           hende kan du sagtens være stolt af

Tusind tak!

Anmeld

30. september 2010

Maria.

Zette skriver:

ihh ja jeg glæder mig også - hvad tid har I aftalt? Jeg tror jeg må rykke det lidt for Malou er begyndt at sove til kl. 8:30 - 09:00 b-menneske ligesom sin mor

Kl 10.. Kan du ikke ligge hende til at sove i barnevognen? Så du kan tage afsted? Det gør jeg når vi skal noget hvor vi skal være lidt tidligt ude af døren.. Ellers gør det nok ikk noget hvis det bliver lidt senere..

Glæder mig til at se jer!

Anmeld

30. september 2010

smokin

Maria. skriver:

Kl 10.. Kan du ikke ligge hende til at sove i barnevognen? Så du kan tage afsted? Det gør jeg når vi skal noget hvor vi skal være lidt tidligt ude af døren.. Ellers gør det nok ikk noget hvis det bliver lidt senere..

Glæder mig til at se jer!

Hvordan kommer du derind?

Anmeld

30. september 2010

Maria.

Zette skriver:

Hvordan kommer du derind?

Metro.. Hva med dig?

Anmeld

30. september 2010

smokin

Maria. skriver:

Metro.. Hva med dig?

Jeg har jo lidt halvlangt og kan ikke finde så godt rundt.... kan du ikke lige sende mig en sms, jeg er på vej ud af døren... skal til kbh idag også og shoppe sender dig lige mit nummer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.