Malou 4 måneder gammel <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Mathilde

Zette skriver:

Den har Malou ikke opdaget endnu... heldigvis! Men hun er meget betaget af tvet, det må være alle de farver. Så vi er faktisk nødt til at slukke det nogle gange for hun vil hverken lege, spise, snakke eller noget i den dur når tvet er tændt gad vide om det er fordi jeg så så meget tv da hun lå i maven.... ?

Hehe mon dog det kan selvfølgelig være hun har kigget med gennem din navle - hvem ved

Og fjernbetjeningen.....den skal hun nok opdage. Og så begynder hun at skifte kanal hele tiden. Især når du lige sidder og ser noget spændende hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

LouiseNielsen

HUN ER OG BLIVER BARE FOR LÆKKER!

Mathias sidder her ved mig kigger meget opslugt på skærmen, og en savl dråbe rammer tateturet.... Det siger jo alt om hvad den store bøf syntes om hans Kæreste!

Kram fra Svigermoren

Anmeld

29. september 2010

Koen.

Zette skriver:

Det vil vi bare SÅ gerne Tanja! Vil jo også gerne se jyllands dejligste baby!

vi tager til sjælland den. 8 oktober og er der så helt indtil den 16.okt, så mon ikke vi kan finde en dag

Anmeld

29. september 2010

smokin

lillespurv20 skriver:

vi tager til sjælland den. 8 oktober og er der så helt indtil den 16.okt, så mon ikke vi kan finde en dag

Jo du skal bare lige have i tankerne at d.10 er Malous fest så det skal nok være en af de sidste dage, hun skal jo lige have lidt tid at komme sig på.

Anmeld

29. september 2010

CS

Zette skriver:

Tiden løber fra mig - snart kommer hun hjem med kærester og far skal til at finde jagtgeværet frem.

Jeg husker det som var det igår at hun lå i min mave og jeg gik og beklagede mig over jagene i understellet, maven der var i vejen og vejede alt for meget, tøjet der strammede, spejlet der viste grimme billeder... jamen!

Min dejlige tøs, bliver bare skønnere og skønnere. Hun udvikler sig med raketfart og er byens kønneste som SP så pænt formulerer det. jeg synes jo selv hun er verdens lækreste, mon ikke alle mødre har det sådan?, men det er virkelig rart at få output udefra om at hun er så skøn som jeg går i min lille osteklokke og forestiller mig. Ikke for at svælge i vores hårde start på livet, men jeg føler endelig det går den rigtige vej nu og har overskud selv midt på ugen. Nicolai er igen begyndt at prøve at passe sit job, de har været helt fantastiske på hans arbejde til at acceptere hans massive fravær pga. Malou. Jeg skylder dem så meget. Ydermere skylder jeg min familie, og et par af baby.dk's dejligste (I ved hvem I er) ALT! Tak for I har støttet mig når det har været svært.

Jeg elsker mit nye liv som mor, og sluger det råt, men har også måtte erfare at det er benhårdt arbejde. Før eller siden leder man efter byttemærke på barnet... Når det så er sagt så er jeg så stolt af hende at jeg ku revne. Når hun smiler til mig, som blev hun betalt for det - så er det bare det hele værd! Og meget mere til.

Lidt om Malou:

Vi har nu helt styr på hænderne og er begyndt at udforske ansigtet og mors hår (AV!!!) rigtig rigtig meget. Stilhed er en by i Rusland og hun snakker som et vandfald flere timer om dagen. Vi sover stadig imellem mor og far der sover man altså bedst. Og vi har ikke faste sengetider endnu. Det eneste der er indstuderet er vores formiddag og frem til klokken 12. Der sover Malou gerne 1 time eller 2 efter hun har leget om morgenen. Hun er allerede en ivrig seer på unge mødre og alt andet som moren ser i tv. Jeg har sjældent oplevet en baby der kan fokusere så meget og så længe på et tv.. Hun kan tilmed blive rasende hvis man stiller sig i vejen... for nu ser hun altså lige tv!! Fødderne har vi næsten opdaget, vi kigger i hvert fald intenst på dem når vi sidder op... meeeen vi har ikke grebet ud efter dem endnu.

Hendes grineflip er hun igang med at udvikle og det er så fantastisk at være en del af. Hun får desværre hikke af det, jeg tror hun håndterer luften forkert nede i maven når hun prøver at grine?

Vi har stiftet bekendtskab med vores spa herhjemme og det var et hit. Hun har ellers været meget skeptisk overfor at bade i sit eget badekar, men vores spa herhjemme var bare toppen. Også med bobler og badeænder

Vi har jo selvfølgelig også afprøvet svømmeren i Roskilde. Udover at der var mange mennesker syntes hun det var alletiders, og plaskede rundt som en anden badenymfe. Far var der selvfølgelig på vandkanten til at forevige hendes første svømmetur, men det billede vil jeg spare jer brugere for...

Vejret kunne godt have været bedre her på hendes 4 måneders fødselsdag, vi døjer i øjeblikket med hoste og slim i halsen og blanke blanke øjne - og det er altså temmelig svært at forstå i en alder af blot 4 måneder.

Og så er der kommet helt styr på den mave og fordøjelse. Så nu leveres der i port 2 hver dag og moren her klapper i hænderne hver gang. Tænk at lort kan gøre en så lykkelig.

Imorgen skal vi til tjeck på hospitalet på børneafdelingen, et led i vores udredning med hendes maveproblemer. Jeg glæder mig enormt meget til at hun bliver vejer på digitalvægt istedet for det der håndløft SP udøver... jeg stoler ikke heeeelt på det

I næste uge starter vi så i vores 2. mødregruppe. Den første gik hver til sit, så nu prøver vi da igen.

Kærlig hilsen

Malou og mor

PS: det sidste billede er så I kan se hvor meget der rent faktisk er sket med Malou.

Lille skønne sveskemås - hvor er hun bare fiiiiiiiiiiiiiin Dejligt at høre at hun stortrives, men hun kan da heller ikke andet med det bagland hun har

Så TILLYKKE med de 4 mdr  hun er jo dobbel så gammel som min nougatmus - dejligt at læse hvad der er i vente - TAK

Anmeld

29. september 2010

Koen.

Zette skriver:

Jo du skal bare lige have i tankerne at d.10 er Malous fest så det skal nok være en af de sidste dage, hun skal jo lige have lidt tid at komme sig på.

Ellers finder vi nok en anden gang, vi er jo tit på sjælland !

Anmeld

29. september 2010

smokin

lillespurv20 skriver:

Ellers finder vi nok en anden gang, vi er jo tit på sjælland !

Nej nej vi kan sagtens ses der Bare det bliver en dag eller to efter d.10

Anmeld

30. september 2010

Maria.

ja vi ELSKER den! Er så glad for at jeg kom først. hihi. Jeg har også vist Maria den i en privatbesked. Den er bare alletiders. Jeg så at Runa havde fået en jakke i lilla - kan det passe?

PS: Tror kun vi går en endnu skønnere tid i møde... hver ting til sin tid! Everything has its moments.

Hun er så lækker!  Er helt vild med billedet hvor hun har guldhjertet om halsen.. SKØN pige! Og dejligt at alle maveprobelmerne er væk..

Dejligt at I er glade for køredragten.. Glæder mig til at se jer d. 4..

Hov.. Det kunne da være jeg også lige skal få smidt lidt billeder ind.. Vi havde jo "fødselsdag" d. 25..

Anmeld

30. september 2010

Chamomile

Sikke en skønhed

Anmeld

30. september 2010

Kamilla-m

hun er da godt nok en lækkerbisken (:.

arh. hvor er hun dog sød og en vildt køn pige                           hende kan du sagtens være stolt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.