Rose <3 skriver:
Tænker på, om du har overvejet en kraniosakralterp.?
Min venindes barn lød meget som du beskriver Silja, og det bette pus har kiss-syndrom. (IKKE syndrom som FARLIG sygdom) men det er simpelthen noget der sidder fast i nakken/ryggen og hofterne og det gør forbandet ondt på de små pus, når de ligger og skal sove....
Sender dig i hvert fald en masse styrke og energi.
Hun har været til Kiropraktor adskillige gange, netop for at forebygge KISS KIDD. Min Niece har der er 14 dage yngre end Freja havde det - det blev først opdaget da hun var 1½ og har været skyld i en lang række ting, bl.a. balancebesvær osv., så det har jeg været MEGET obs på.
Der er ifølge kiropraktoren ikke flere låsninger tilbage i hendes ryg og nakke.
Hun lå i mine arme her til aften og græd sig selv i søvn efter hun havde fået en flaske og man kunne tydeligt se at der kom noget op igen, selvom hun ikke gylpede og hun begyndte at græde rigtigt ulykkeligt af det, så jeg er mere og mere sikker på det er refluks (se Nu går jeg snart hjemmefra
- update).
Jeg ringer til lægen imorgen og beder om en akut tid - det er ikke rimeligt at hun skal have så ondt.
Nu ligger hun nede i vores forgang i hendes voksi pose, der ikke er lukket helt, og hun har sovet siden 17.30 - jeg ved ikke om hun kan sove hele natten, men jeg tør simpelthen ikke vække hende. Når jeg går i seng bærer jeg hende op i vuggen i voksipose og det hele og bare lader være med at binde den, så må vi håbe at hun køber den.
Anmeld