Nu går jeg snart hjemmefra :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Skouboe

%¤%#¤%¤&#¤=%"#¤!!! FORBANDEDE LILLE LEDE SNOT-UNGE!!!!!

AAARRRRGGGGGHHHH!!!!!!

Sådan - så fik jeg en lille smule luft.

Det er nu 4 timer og 31 minutter siden jeg begyndte at putte Silja og hun sover stadig ikke... og det kører på 4. uge nu!!!!

Hun græder, skriger, pylrer, nægter at sove og hver eneste gang jeg får hende til at sove, vågner hun efter 15-30 minutter og så starter cirkusset forfra.

Jeg har svøbt hende, gået med hende til hun sov helt, og til hun sov halvt, nusset hende i søvn i hendes seng, sunget for hende, givet hende flaske, lagt hende i liften fordi jeg troede at vuggen måske var for åben (selvom hun har sovet i den siden hun var 2 dage gammel), prøvet med dæmpet lys, mørke, tyk dyne, tynd dyne, tæppe - fortsæt selv listen...

Hun er marginalt bedre når hun har sovet ordentligt om dagen, men det er stadig ikke nok til at få hende til at falde til ro om aftenen...

Og her starter hun igen,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

ooo

Kan du ikke sende hende til Amager, så skal jeg gerne tage hende for dig i nat.

Hun kan godt selv tage offentlig transport, ik??

Anmeld

29. september 2010

Skouboe

Jeg tror der er en støj-grænse i S-togene - desværre...

Lige nu håber jeg på at det ENDELIG er lykkes og at Freja for en gangs skyld har en rolig nat. Jeg er alene med begge unger.

Freja bliver hentet af Farmor i morgen fra vuggestuen og skal sove hos dem indtil torsdag hvor far kommer tilbage fra Færøerne. Det giver mig nok noget mere nattesøvn, men jeg står stadig med mokken i morgen igen. Jeg overvejede at sende hende med Farmor og farfar hjem, men Freja fortjener at hygge alene med dem. Hun skal altid dele opmærksomhed med Silja herhjemme, så hun har godt af at komme på mini-ferie hos dem.

Men jeg skal nok overleve på en eller anden måde og jeg elsker jo den lille slyngel alligevel. Herhjemme er det ikke sorte slyngel, men sure slyngel.

Og hun er totalt bedårende når hun sover.

Anmeld

29. september 2010

TbCp

SUUUUKKKK!!!!

Øv altså, kan huske at jeg indimellem overvejede at at aflevere Liva tilbage til sygehuset

Anmeld

29. september 2010

Skouboe

TbCp skriver:

SUUUUKKKK!!!!

Øv altså, kan huske at jeg indimellem overvejede at at aflevere Liva tilbage til sygehuset

Fandt du ligesom jeg ud af at returretten ophørte i det øjeblik du forlod hospitalet??

Det kunne de altså godt skrive med lidt større bogstaver...

Anmeld

29. september 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Fandt du ligesom jeg ud af at returretten ophørte i det øjeblik du forlod hospitalet??

Det kunne de altså godt skrive med lidt større bogstaver...

Jeps... så sidder man der megatræt og får overrakt udleveringsedlen...

Forventer de virkelig at man får læst det med småt!!!

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh, din STAKKEL!!! Jeg kender godt følelsen af at have lyst til at råbe (og også rent faktisk gøre det) "SOV NU FOR FANDEN DA!!!!!!" i afmagt og frustration - det er rædselsfuldt

Håber det bliver nemmere i aften!

Knus herfra

Anmeld

29. september 2010

Milka

åååååhh pernille ... gid jeg kunne hjælpe

husk alle forældres mantra...

Anmeld

29. september 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Jeps... så sidder man der megatræt og får overrakt udleveringsedlen...

Forventer de virkelig at man får læst det med småt!!!

Jeg tror de med vilje skriver det med helt små bogstaver - ellers ville de jo selv hænge på ungerne...

Anmeld

29. september 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Åh, din STAKKEL!!! Jeg kender godt følelsen af at have lyst til at råbe (og også rent faktisk gøre det) "SOV NU FOR FANDEN DA!!!!!!" i afmagt og frustration - det er rædselsfuldt

Håber det bliver nemmere i aften!

Knus herfra

Mange tak. Du kender jo turen - hvordan har din store slyngel det efterhånden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.