q tv det er mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

Er næsten helt hundrede procent sikker på han engang skrev til mig inde på www.dating.dk Hvor jeg valgte ikke at svare for han virkede SÅ klistret i det han skrev...

Sagde lige til Andreas igår da vi så det at ham viste jeg bare hvem var, også gik det pludselig op for mig....

Men ja magen til pyllerfis, han havde da noget så ondt af sig selv.... Og kan da sige at hvis han manglede de ting fra hans eks kone, så burde man da tage den med hende og få snakket om tingene, frem for at handle som han gjorde. INTET undskylder utroskab....

ja det var sikkert ham for han haft og har stadig profoler over alt og det haft han i flere år så det passer ikke at hans kone var koldt for de profiler haft han også da han var sammen med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

A.

twinboys skriver:

Hejsa moviestar....

Super dejlig og smuk pige du er og stort at træde frem i lyset blandt så mange mennesker...

Rigtigt at mænd er rigtige mænd der tør vise sine følelser og fælde en tåre... Men....

At man kan sidde og græde over at man har været utro, er en ting! Men at få at vide at man er EN RIGTIG MAND kan diskuteres.. RIGTIGE MÆND er ikke utro..!!

Majbritt

ærligt talt så aner ikke hvorfor har jeg sagt det er sur på mig selv for det mener jeg jo ikke om ham

Anmeld

29. september 2010

A.

Mathilde skriver:

Øv jeg fik det ikke set

øv det var ellers go underholdning

Anmeld

29. september 2010

Nadia&Daniel

Orker ikke lige at læse alle indlæg - har en af de dage  Men hvad handlede qtv om???

Anmeld

30. september 2010

A.

Nadia&Daniel skriver:

Orker ikke lige at læse alle indlæg - har en af de dage  Men hvad handlede qtv om???

om forbudte følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.