q tv det er mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
A. skriver:

ja men de har gennemskuet ham med det samme hehe

Man kunne da SE at det var mundlort han lukkede ud... `!!! Men jeg syntes virkelig at du holder masken pænt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

ooo

A. skriver:

ja det er det desværre jeg har virkelig gjort alt for han skulle ta sig sammen men der var altid undskyldninger nok som regeler at han haft det dårligt jeg har også søgt om møde i amtet med der gad han ikke komme og han haft ikke engeng ringet for sige at han ikke kommer så de var ikke tilfredse at han vil ikke samarbejde..så der dukkede jeg selv op han synesvist ikke at det var vigtigt

Du er alt for sej. Jeg har så meget respekt for dig, og andre kvinder der står i samme situation.

Og man kunne jo godt lidt fornemme at han var lidt egocentrisk og synes det var MEGET synd for ham selv.

Anmeld

28. september 2010

A.

Metchen skriver:

Du er alt for sej. Jeg har så meget respekt for dig, og andre kvinder der står i samme situation.

Og man kunne jo godt lidt fornemme at han var lidt egocentrisk og synes det var MEGET synd for ham selv.

ja han mener at liv er hård ved ham  takker

Anmeld

28. september 2010

A.

Zafir skriver:

Man kunne da SE at det var mundlort han lukkede ud... `!!! Men jeg syntes virkelig at du holder masken pænt..

det var svært for jeg haft virkelig lyst til at se at han hverken gad kome med til fødslen eller hvordan han er

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
A. skriver:

det var svært for jeg haft virkelig lyst til at se at han hverken gad kome med til fødslen eller hvordan han er

Og han sad bare der og spillede hellig!!! grr

Anmeld

28. september 2010

A.

i tro at det det er løgn meeeeeeeen har fået Mange beskeder på fb kun positive respons og der var også beskeder at mange piger var mundlam  da han kom ind i studie fordi de har chattet med ham på jubi skulle mødes osv osv og alt det imens han var med L og mig..

Anmeld

28. september 2010

Ranarupta

A. skriver:

i tro at det det er løgn meeeeeeeen har fået Mange beskeder på fb kun positive respons og der var også beskeder at mange piger var mundlam  da han kom ind i studie fordi de har chattet med ham på jubi skulle mødes osv osv og alt det imens han var med L og mig..

Hold da kæft, han er langt ude!

Godt, du er af med ham - selvom det er utroligt synd for jeres søn, at Helmuth ikke ser ham.

Anmeld

28. september 2010

A.

Ranarupta skriver:

Hold da kæft, han er langt ude!

Godt, du er af med ham - selvom det er utroligt synd for jeres søn, at Helmuth ikke ser ham.

ja det er det alt for lang ude

Anmeld

29. september 2010

eliasogmor

A. skriver:

efter som den bliver ved med at vise mine indlæg men det er mig

elias valge så at skrige hele programmet igennem..men kan kun sige at hans dårlige skuespil kommer igennem....har du stadig klippet med dig hjemme..vil gerne se det uden gråd.....føj..jeg var ved at brække mig....uhh jeg kan ikke håndtere den mand...

Anmeld

29. september 2010

Diana...

A. skriver:

ja det er det desværre jeg har virkelig gjort alt for han skulle ta sig sammen men der var altid undskyldninger nok som regeler at han haft det dårligt jeg har også søgt om møde i amtet med der gad han ikke komme og han haft ikke engeng ringet for sige at han ikke kommer så de var ikke tilfredse at han vil ikke samarbejde..så der dukkede jeg selv op han synesvist ikke at det var vigtigt

Hvad med de andre 3 børn? ser han dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.