Hvilken reklame?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Amso

Det er nemlig total kvalitetstest at puden kan holde til det

Det er jo en kraftig reaktion han kommer med

hvi det er det der er meningen med reklamen, blev den kun i mine øjne endnu dårligere af det...!! hvem fanden får penge for at finde på sådanne noget.. hahaha....  Håbede virkelig det var mig der ikke havde forstået reklamen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KittyGirl skriver:

Specielt den ene guts "dans" ... og ham der ser helt overvældet ud.... ahahaha... ja....

Men det er jo også Heineken

LIge præcis!!! HAHA... Man bliver virkelig glad af at se deres begejstring...

Anmeld

28. september 2010

Ryberg

Amso skriver:

hvi det er det der er meningen med reklamen, blev den kun i mine øjne endnu dårligere af det...!! hvem fanden får penge for at finde på sådanne noget.. hahaha....  Håbede virkelig det var mig der ikke havde forstået reklamen

Det er jo Ikea ... haha

Anmeld

28. september 2010

Nemesis

Amso skriver:

jeg kan slet ikke se det sjove i ikea reklamen.....! og forstår ikke hvor de vil hen med den.? Er det kvalitetstest at han råber i puden eller hvad??

Sys helt klart det er heineken reklamen der er sjovest.

åhh ja også her! Fatter den ikke og har også spurgt os selv om hvad det er der er IKEA over den..jeg mener. det er vel næsten mere jysk end Ikea når det er en hovedpude der er i fokus.

:-) Sisse

Anmeld

28. september 2010

Amso

ladydan1 skriver:

åhh ja også her! Fatter den ikke og har også spurgt os selv om hvad det er der er IKEA over den..jeg mener. det er vel næsten mere jysk end Ikea når det er en hovedpude der er i fokus.

:-) Sisse

præcis.. Spild af penge at lave den reklame. men de må jo have penge nok når de kan smide pengene ud på den måde.. hehe

Anmeld

28. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg sys den med Heineken er genial

Anmeld

28. september 2010

Ranarupta

Jeg er også helt klart mest til Heineken

Men jeg synes også, at de der Danske Spil-reklamer er ret sjove. Altså dem, hvor pigen forestiller sig, hvad det er, der bliver sagt af kommentatorerne. "Han vil bare så gerne lave en kasse..." 

Anmeld

28. september 2010

Ryberg

Ranarupta skriver:

Jeg er også helt klart mest til Heineken

Men jeg synes også, at de der Danske Spil-reklamer er ret sjove. Altså dem, hvor pigen forestiller sig, hvad det er, der bliver sagt af kommentatorerne. "Han vil bare så gerne lave en kasse..." 

Ja de er også gode.... ååhh.. der er så mange sjove reklamer....

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Jeg har stemt Heineken Den er virkelig sjov, og viser hvor primitive vi mennesker i grunden er

Anmeld

28. september 2010

Pena

Altså herhjemme er Heineken reklamen ikke populær, for hver gang pigerne skriger, ligger dyrene med nervøse trækninger i ørerne, så den kan vi ikke li.... Ha ha

Jeg har stemt en anden, for jeg synes simpelthen at viasat nisserne er for sjove... "Det skete så bare ikk det der" hvor han får en avis i hovedet.

Jeg synes altså også de der snegle er søde. "Nu har du nej hatten på igen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.