Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ikea reklamen - "fie-sover-hos-Kenny-i-nat-testen"( http://www.youtube.com/watch?v=n79gfeoFqcc)
Eller...
Heineken reklamen( http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY&feature=related)
Jeg synes de er konge begge former for reklamer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uden tvilv heineken
Det er fordi vi sidder og griner af begge reklamer herhjemme, og vi kan faktisk ikke blive helt enige om hvilken af dem der er bedst
de er jo sjove på hver deres måde.....
De er total fede begge to, så godt fundet på!
jeg kan slet ikke se det sjove i ikea reklamen.....! og forstår ikke hvor de vil hen med den.? Er det kvalitetstest at han råber i puden eller hvad??
Sys helt klart det er heineken reklamen der er sjovest.
Amso skriver: jeg kan slet ikke se det sjove i ikea reklamen.....! og forstår ikke hvor de vil hen med den.? Er det kvalitetstest at han råber i puden eller hvad?? Sys helt klart det er heineken reklamen der er sjovest.
Det er nemlig total kvalitetstest at puden kan holde til det
Det er jo en kraftig reaktion han kommer med
Jeg ELSKER den måde de dersens gutter flipper over det der køleskab... Jeg er SIKKER på at der gemmer sig en tøs, i hver eneste sej gut hehe...
Men jeg vil da så lige sige at jeg syntes de er ret gode de der IKEA reklamer.
'Vi-syns-du-er-for-ung-til-at-tage-til-sonny-beach-testen' osv hehe...
Der syns jeg faktisk den med at fie sover hos kenny er en af de kedeligeste af dem
Zafir skriver: Jeg ELSKER den måde de dersens gutter flipper over det der køleskab... Jeg er SIKKER på at der gemmer sig en tøs, i hver eneste sej gut hehe...
Specielt den ene guts "dans" ... og ham der ser helt overvældet ud.... ahahaha... ja....
Men det er jo også Heineken
grunden til jeg nævner lige den med fie-sover-hos..... er at hver gang den har været der.... så siger min mand "åhhh hvor er jeg glad for at vi fik en dreng...."
Den med onkelen der har fået for meget at drikke haha.... en osse god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128