Sluger eller spytter? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Natascha

Jeg sluger under ingen omstændigheder.... Med giver også kun næsten et blowjob... ofr stopper lige inden han kommer kan nemlig ikke klarer KLATTEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Doktor Doolittle skriver:

Mebach skriver:

Hvor klamt!
+o(

Hvad skal mændene så mene om når vi gladeligt beder dem om at guffe vores sure fisser med pH på 5,5 - næsten på højde med at bide i en citron ;):P

Ja-griner- du har sgu helt ret...men måske jeg er mærkelig...jeg synes det er skønt og lækkert både at give og få...
Knus..

Nej du er ikke mærkelig... jeg kan også godt lide begge dele :)
(H) Tina

Anmeld

29. juli 2008

Doktor Doolittle

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Mebach skriver:

Mebach skriver:

Hvor klamt!
+o(

Hvad skal mændene så mene om når vi gladeligt beder dem om at guffe vores sure fisser med pH på 5,5 - næsten på højde med at bide i en citron ;):P

Jeg mente sikke en klam debat!

Fuldstændig enig, både at det er en klam debat og det er i det hele taget klamt...
Kan ikke se hvad sådan en debat skal her på et børne/baby site...
Så jeg har slet ikke svaret...

Helt ok :) Også derfor debatten er her på ordet er frit. Jeg er ked af hvis jeg har såret dig, det var ikke min mening :$
(H) Tina

Anmeld

29. juli 2008

Pia

Tina Tina Tina... Har du fået solstik eller hva :D Sluger eller spytter.. Sluger og med velbehag. Og da vores dejlige datter jo er icsi barn, så ved vi at når klatten er bedst , ja så sluger jeg 56 millioner sædceller.. Et helt måltid :D:D:D Og ja smagen varriegere.. Men som Tina også skriver, så kan jeg ikke forestille mig, at mit understel smager af ren lagkage :)):)) Og debatten høre hjemme her.. Jo gu gør den så.. For fanden sex er jo det mest narturlige i verden.. Vores børn er jo ikke kommet med storken for pokker.. Og debatten hedder jo så fint : ordet er frit :D Og se sådan på det. Dte er jo en læge i giver svaret til.. Og ved af erfaring , at når man arbejde med mennesker, ( er selv ssh'er) så er man ikke sart.:) Pia der sidder fladaf grin over denne debat :D

Anmeld

29. juli 2008

H+S Skjolgborg.

lidt med forskeld de fleste gange så kommer han i mig jo.. Men når det sker så sluger jeg ville ikke tilså jeg elsker det...

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Fuldstændig enig, både at det er en klam debat og det er i det hele taget klamt...
Kan ikke se hvad sådan en debat skal her på et børne/baby site...
Så jeg har slet ikke svaret...

Helt ok :) Også derfor debatten er her på ordet er frit. Jeg er ked af hvis jeg har såret dig, det var ikke min mening :$
(H) Tina

Såret mig har du nu ikke, der skal mere til... Synes bare lige at en debat som denne, og dem du har lavet om orgasmer ikke høre hjemme på en side om børn, det var som end bare det jeg prøvede at sige selv om ord valget vist ikke blev det bedste... Men okay når alt kommer til alt, kan jeg jo være lige glad for det er ikke min side det er Henriks...

Betina

Anmeld

29. juli 2008

Kvindemin

Syntes sq det er fair. Det er vel vores måde, at komme 'være os selv på', komme lidt væk fra samtaler om kun bleer, baby og amning :p Lidt sjov i livet skal der være, og syntes da det her kan være ret grin agtigt. Så respekt til dig der turde starte dette emne, jeg kommer med det næste :) :)) :D

Anmeld

29. juli 2008

Becks

[citat][f][småt]Pia skriver:[/småt][/f] Tina Tina Tina... Har du fået solstik eller hva :D Sluger eller spytter.. Sluger og med velbehag. Og da vores dejlige datter jo er icsi barn, så ved vi at når klatten er bedst , ja så sluger jeg 56 millioner sædceller.. Et helt måltid :D:D:D Og ja smagen varriegere.. Men som Tina også skriver, så kan jeg ikke forestille mig, at mit understel smager af ren lagkage :)):)) Og debatten høre hjemme her.. Jo gu gør den så.. For fanden sex er jo det mest narturlige i verden.. Vores børn er jo ikke kommet med storken for pokker.. Og debatten hedder jo så fint : ordet er frit :D Og se sådan på det. Dte er jo en læge i giver svaret til.. Og ved af erfaring , at når man arbejde med mennesker, ( er selv ssh'er) så er man ikke sart.:) Pia der sidder fladaf grin over denne debat :D[/citat] HØRT :D (H) Til dig (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.