Sluger eller spytter? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Synes I i øvrigt ikke der kan være stor forskel på sperm?
Nogen gange er klatten lille og slimet (sikkert fordi han har drukket for lidt i løbet af dagen), andre gange er mængderne enorme, andre gange igen er sæden sur +o( (måske hvis den har ligget mere end 3 timer og ventet på at komme ud ;):P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Doktor Doolittle

heaven skriver:

hehe, du er da ærlig:P

ved ikke liiige hvad jeg skal stemme, for han kommer ikke i munden på mig, jeg KAN ikke - får simpelthen kvalme af det!!! men jeg guffer lige indtil sidste sec.....:P

Jannie - nu med lidt røde øre, især fordi manden ikke ved at jeg skriver om noget så privat, hehe

Hvor havner klatten så? Du må tage undersøgelsen mere alvorligt og være mere specifik i dine svar :P

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Doktor Doolittle skriver:

Eva skriver:

Det er meget forskelligt....alt efter tid, sted og hvilken pik det drejer sig om...;);)
Knus Eva...

Kan vi så ikke lige få en beskrivelse af din sluger-pik(?):P

Det er den jeg kender...;););) eller nej, det er nok bare alt efter humør...er sgu ikke altid jeg er frisk på sådan en menu og så ryger det bare ud af vinduet eller ned i potteplanten.
Ang. smagen, så prøver jeg at lade være med at smage...;)

Der er jo også en del kalorier i sådan en klat. Måske er det derfor jeg har fået 2 ekstra baller nedenunder de andre her i sommer(?):P

Anmeld

27. juli 2008

Honningblomst

Eva skriver:

Eva skriver:

Det er meget forskelligt....alt efter tid, sted og hvilken pik det drejer sig om...;);)
Knus Eva...

Kan vi så ikke lige få en beskrivelse af din sluger-pik(?):P

Det er den jeg kender...;););) eller nej, det er nok bare alt efter humør...er sgu ikke altid jeg er frisk på sådan en menu og så ryger det bare ud af vinduet eller ned i potteplanten.
Ang. smagen, så prøver jeg at lade være med at smage...;)

Der er jo også en del kalorier i sådan en klat. Måske er det derfor jeg har fået 2 ekstra baller nedenunder de andre her i sommer(?):P

Mænd elsker numser, så fire må jo være dobbelt så lækkert som to...:D:D:D
Knus Eva...som cykler en masse og har mistet håndtagene bagpå...:P

Anmeld

27. juli 2008

Becks

Eva skriver:

Beck skriver:

Eva skriver:

Knus Eva...

Haha, som du kan sige det Eva :)) ;) :))

-griner- ja, nu var der jo ikke noget der blev pakket ind, så det lod jeg også være med...8D8D8D
Knus...

Haha ja, det har du ret i ;);)

Anmeld

28. juli 2008

Anonym

Ha ha ha...
Fedt emne at tage op
Jeg er faktisk overrasket over, hvor mange der sluger

Jamen jeg har stemt at jeg også sluger, men det er dog ikke altid med velbehag.
Jeg kan intet ophidsende se ved sæd ell det at sluge ell blive sprøjtet over det hele. Det er udelukkende for hans skyld.

Men tager den jo så til roden, men der må han bare ikke komme - altså nede i halsen på mig

Kloster

Anmeld

28. juli 2008

heaven

Synes I i øvrigt ikke der kan være stor forskel på sperm?
Nogen gange er klatten lille og slimet (sikkert fordi han har drukket for lidt i løbet af dagen), andre gange er mængderne enorme, andre gange igen er sæden sur +o( (måske hvis den har ligget mere end 3 timer og ventet på at komme ud ;):P)

ADDDDDR - der kom min morgenmad op igen...... du mindede mig kige om hvorfor det er jeg ikke sluger!!!!:)):))

Jannie

Anmeld

28. juli 2008

heaven

heaven skriver:

ved ikke liiige hvad jeg skal stemme, for han kommer ikke i munden på mig, jeg KAN ikke - får simpelthen kvalme af det!!! men jeg guffer lige indtil sidste sec.....:P

Jannie - nu med lidt røde øre, især fordi manden ikke ved at jeg skriver om noget så privat, hehe

Hvor havner klatten så? Du må tage undersøgelsen mere alvorligt og være mere specifik i dine svar :P

jamen godt så, den havner på mine bryster eller "bare" på ham:P

Anmeld

28. juli 2008

Doktor Doolittle

heaven skriver:

heaven skriver:

jamen godt så, den havner på mine bryster eller "bare" på ham:P

Hihihi godt så ;):P
Godmorgen (H) fra Tina

Anmeld

28. juli 2008

Jan9e D

Jaaa, så melder jeg sq da også ud her, jeg er også en sluger, men det er nu ikke altid jeg har kunne det ;)

Men nu er en saltvandsindsprøjtning jo ikke af vejen :))

(H) Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.