Noah´s første skumbad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Mathilde

Ihh hvor han hygger... en rigtig lille badetrold han ser skøn ud!

Her er Celina i skumbad... Hun er 14 mdr og er først lige begyndt at få sæbe i vandet. Men det er et hit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Dictes mor

Hvor ser det hyggeligt ud, det tror jeg at Dicte skal prøve snart, det vil hun sikkert synes er sjovt.

Anmeld

28. september 2010

mek-83

Baagøe skriver:

Hvor er han bare tæskelækker Laura har så sart hud, så jeg simpelthen ikke vil udsætte hende for sæbe, som tørrer huden noget så forfærdentligt ud

Takker Kan man jo ikke modsige som den stolte mor

Nej det er egenlig os derfor jeg normalt intet bruger, men han var nu bare super lækker og blød som han plejer, nu var der så heller ingen parfume eller parabener i den sæbe jeg brugte.

Anmeld

28. september 2010

mek-83

Mathilde skriver:

Ihh hvor han hygger... en rigtig lille badetrold han ser skøn ud!

Her er Celina i skumbad... Hun er 14 mdr og er først lige begyndt at få sæbe i vandet. Men det er et hit

Takker, hvor ser hun også ud til at nyde det....

Anmeld

28. september 2010

mek-83

Dictes mor skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud, det tror jeg at Dicte skal prøve snart, det vil hun sikkert synes er sjovt.

Hvor gammel er Dicte nu?  Men ja Noah synes ihvertfald det var lækkert.

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Takker Kan man jo ikke modsige som den stolte mor

Nej det er egenlig os derfor jeg normalt intet bruger, men han var nu bare super lækker og blød som han plejer, nu var der så heller ingen parfume eller parabener i den sæbe jeg brugte.

Det var nu slet ikke en stikpille til dig - undskyld hvis du opfattede det
sådan Jeg bruger intet andet end vand til Lauras bade, da hun ikke kan tåle at få noget i badet at blive helt udtørret

Anmeld

28. september 2010

mek-83

Baagøe skriver:

Det var nu slet ikke en stikpille til dig - undskyld hvis du opfattede det
sådan Jeg bruger intet andet end vand til Lauras bade, da hun ikke kan tåle at få noget i badet at blive helt udtørret

Hehe nej overhoved ikke

Det er nok mest fordi det nok er lidt imod det jeg egenlig havde planlagt i forhold til sæbe.
Kan godt se at du så på ingen måde kan gå på kompromi med sig selv, hvad enten man vil eller ej

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

mek-83 skriver:

Hehe nej overhoved ikke

Det er nok mest fordi det nok er lidt imod det jeg egenlig havde planlagt i forhold til sæbe.
Kan godt se at du så på ingen måde kan gå på kompromi med sig selv, hvad enten man vil eller ej

Oki doki... På den måde. Jeg fik jo helt dårlig samvittighed. Ja, der er mange ting, der er anderledes, når baby først er her

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

mek-83 skriver:

Hvor gammel er Dicte nu?  Men ja Noah synes ihvertfald det var lækkert.

Hun er 6 mdr, så hun skulle da være gammel nok snart skulle jeg mene

Anmeld

28. september 2010

tumle81

Victor får blot lidt olie i vandet, han er 11 mdr...

Synes ikke det er nødvendigt med sæbe endnu, men måske til sommer når han får rodet rundt i jorden og sandkassen ,-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.