Noah´s første skumbad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. september 2010

mek-83

Ja Noah måtte lige i bad efter han havde over skidt sig selv og sit tøj  Og så puttede mor´en lige lidt sæbe i vandet...

Har på fornemmelsen at jeg godt kunne have undværet en del af det, men Noah elskede det

Hvornår var jeres børn for første gang i skum bad? Evt. også nogle dejlige billeder af jeres skum børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

CamillaSoefelt

mek-83 skriver:

Ja Noah måtte lige i bad efter han havde over skidt sig selv og sit tøj  Og så puttede mor´en lige lidt sæbe i vandet...

Har på fornemmelsen at jeg godt kunne have undværet en del af det, men Noah elskede det

Hvornår var jeres børn for første gang i skum bad? Evt. også nogle dejlige billeder af jeres skum børn.

haha hvor han hygger... Skøn basse

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mek-83 skriver:

Bruger intet i vandet til min søn endnu, men han er også kun 2,5mdr..

Anmeld

28. september 2010

Koen.

Hvor er han skøn Her er Lærke i skumbad efter en ordenlig gylpetur
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

mek-83

CamillaSoefelt skriver:

Bruger intet i vandet til min søn endnu, men han er også kun 2,5mdr..

Ja han hygger sig virkelig, men det gør han nu altid når han bader  Har egenlig heller ikke ville bruge noget, og meningen var os kun at det skulle være en lille smule, men så tænkte jeg os at det gik jo nok den ene gang, det er ikke noget han kommer til at få meget af, for det er slet ikke nødvendigt.... det kan sagens vente til han er ældre

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mek-83 skriver:

Ja han hygger sig virkelig, men det gør han nu altid når han bader  Har egenlig heller ikke ville bruge noget, og meningen var os kun at det skulle være en lille smule, men så tænkte jeg os at det gik jo nok den ene gang, det er ikke noget han kommer til at få meget af, for det er slet ikke nødvendigt.... det kan sagens vente til han er ældre

Men dejligt ser det ud

Anmeld

28. september 2010

mek-83

lillespurv20 skriver:

Hvor er han skøn Her er Lærke i skumbad efter en ordenlig gylpetur

Tak for det  Lærke ser os vildt sød ud i sit skumbad, holder øje med sin bade and

Anmeld

28. september 2010

mek-83

CamillaSoefelt skriver:

Men dejligt ser det ud

Ja meget... Gik os omkuld i sin barnevogn 10 min efter badet

Anmeld

28. september 2010

Koen.

mek-83 skriver:

Tak for det  Lærke ser os vildt sød ud i sit skumbad, holder øje med sin bade and

tak, ja den skal jo nødig stikke af

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Hvor er han bare tæskelækker Laura har så sart hud, så jeg simpelthen ikke vil udsætte hende for sæbe, som tørrer huden noget så forfærdentligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.