Slut med sut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Det er også det jeg tænker.... at det er nemmere at sige nu er det slut! og så er det altså helt slut!

Så nu håber jeg bare at vi har fundet dem alle

Ja, det er jo lige det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

TbCp

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi gjorde præcis som jer, da Mathilde skulle af med sutten efter en tur hos tandlægen. Det var hver og én sut der røg i posen, og blev postet til julemanden - hvilket hun i øvrigt selv var med til

Derefter fik hun en elektronisk bil af "julemanden" - den bragte stor lykke ( og stadig gør her 4 år efter). Vi hørte aldrig til at hun manglede sine sutter - heller ikke om natten.

Jeg synes I skal sende dem alle! ellers tror jeg godt at man kan have tendens til at finde den frem om natten, hvis man er træt og presset. På den anden måde, er "skaden jo sket", også må man tage kampen op

Dejligt at høre at det kan gå så nemt!

Tror også alle sutterne kommer afsted... så må jeg tage den evt. kamp i nat hvis manden ikke orker det

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

Jeg stoppede med sut da jeg var ca. 2½.. jeg smed nemlig sutterne ud ovre hos min dagplejemor... min mor fulgte op, ved at smide hver eneste sut derhjemme ud, og så måtte jeg bare klare den kolde tyrker.. Det må vist være konsekvenspædagogik de har praktiseret

Anyway, der gik vist to dage og så var det ikke problem længere, sådan har det også været med mine brødre - dog smed de ikke selv sutterne ud, men sendte dem til Julemanden i byt for en gave Der er aldrig blevet beholdt reservesutter..

Pøj pøj med projektet!

Anmeld

28. september 2010

Agnete

Uhh... Min pige bliver 4 i november, og er DYBT afhængig af sutterne. Men jeg er mega træt af evig diskussion over de sutter, så om små to uger ryger de ALLE til julemanden. Jeg gemmer ikke nogen, da jeg ved, at jeg bliver svag, når hun står og græder ved sutteskabet  Det bliver hårdt for os begge Håber det kommer til at gå godt hos jer

Anmeld

28. september 2010

TbCp

AnneBJ skriver:

Jeg stoppede med sut da jeg var ca. 2½.. jeg smed nemlig sutterne ud ovre hos min dagplejemor... min mor fulgte op, ved at smide hver eneste sut derhjemme ud, og så måtte jeg bare klare den kolde tyrker.. Det må vist være konsekvenspædagogik de har praktiseret

Anyway, der gik vist to dage og så var det ikke problem længere, sådan har det også været med mine brødre - dog smed de ikke selv sutterne ud, men sendte dem til Julemanden i byt for en gave Der er aldrig blevet beholdt reservesutter..

Pøj pøj med projektet!

Tak skal du have... håber det går nemt

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Agnete skriver:

Uhh... Min pige bliver 4 i november, og er DYBT afhængig af sutterne. Men jeg er mega træt af evig diskussion over de sutter, så om små to uger ryger de ALLE til julemanden. Jeg gemmer ikke nogen, da jeg ved, at jeg bliver svag, når hun står og græder ved sutteskabet  Det bliver hårdt for os begge Håber det kommer til at gå godt hos jer

Liva har også bare været sutoman!!!!
Hun elsker sine sutter så nu er vi forældre nødt til at sige stop!

Krydser fingre for at det kommer til at gå nemt både hos os og jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.