Mit valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Malene84

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa 

I foråret havde jeg en debat om hvilken hund jeg skulle vælge og jeg fik nogle rigtig gode og hjælpsomme råd. Nu vil jeg bare lige vise hvad jeg endte med. En lille uldtot ved navn Elvis. En rigtig krudtugle! 

nej, nej, nej.... shiiiiiit... kan slet ikke stå for ham. nøøøj han er bare noget af det sødeste. SUPER GODE BILLEDER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Miss BananaHammock

Malene84 skriver:

nej, nej, nej.... shiiiiiit... kan slet ikke stå for ham. nøøøj han er bare noget af det sødeste. SUPER GODE BILLEDER

Thanks... han snørrer også mig om sin lille pote.. En charmetrold! 

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Han er en west highland white terrier  En dejlig hund, MEN med sin egen mening!

Lige præcis De er svære at opdrage, men utrolig søde Din Elvis ser rigtig skøn ud

Anmeld

29. september 2010

Giraffen

Hejsa 

I foråret havde jeg en debat om hvilken hund jeg skulle vælge og jeg fik nogle rigtig gode og hjælpsomme råd. Nu vil jeg bare lige vise hvad jeg endte med. En lille uldtot ved navn Elvis. En rigtig krudtugle! 

Lige lidt nysgerrig her, for min faster og onkel har lige solgt tre hvalpe af samme race, din lille guldklump er ikke tilfældigvis fra Gadbjerg vej?

Anmeld

29. september 2010

Miss BananaHammock

Line1987 skriver:

Lige lidt nysgerrig her, for min faster og onkel har lige solgt tre hvalpe af samme race, din lille guldklump er ikke tilfældigvis fra Gadbjerg vej?

Gadbjerg er i nærheden af vejle ikke? Nej han er fra ålborg området! 

Anmeld

29. september 2010

JustAnotherName

Hejsa 

Nøj, hvor er han NUTTET! 

Anmeld

29. september 2010

Mira0911

Hvor ser han bare super fantastisk ud... :) Kær er han...

Anmeld

29. september 2010

Miamaja

rigtig nuttet lille bomuldshund!!!! Tillykke med vidunderet

Anmeld

29. september 2010

Giraffen

Gadbjerg er i nærheden af vejle ikke? Nej han er fra ålborg området! 

Jo lige nøjagtigt og ku se du også ca er fra det område af... men han ser godt nok dejlig ud, man bliver helt hundeskruk ;-)

Anmeld

29. september 2010

Mor-til-asta-09

Hejsa 

Hvor ser han da bare for lækker ud  totally in LOOVE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.