Miss BananaHammock skriver:
Jeg har ikke haft andre før ham så ved ikke om han kommer til at fælde mere. Lige nu er det ikke slemt. Det er kun på hans kurv, tæppe og hvis han ligger på vores ben, at der så kan være lidt lyse hår. Så det vil jeg ikke kalde at fælde. Men han skal jo trippes når han bliver alt for lang håret, så mon ikke man kan holde det nede.
Jeg har hørt et sted at de skulle være rigtig gode til folk med allergi! Så det må betyde at de ikke fælder helt så meget 
Jeg har altid bedst kunne lide små hunde, så det var helt naturligt at det var det jeg skulle have. Også er han jo en rigtig putteknøs som sover på min mave om aftenen og som elsker at putte under dynen. Lige nu sidder han og kigger op på min i sofaen med det der blik: tager du mig ikke op mor?! 
ahh det ville da være mega plus ang allergi, mine forældre har selv allergihunde, da de er allergiske, men ja tror heller ik de så fælder så meget, lyder ikke sådan, og mange mindre hunde skal trimmes/have passet pels 
Ja nuttet er han ihvertfald, jeg er også glad for de mindre hunde, det var min kæreste der fik mig overtalt til en større hund, og ja han er da vildt sød og alt det der, er jo super glad for ham, vores labrador, men ja, synes også der er mange ting som gør, jeg gerne vil holde veto på en lille hund næste gang 
Anmeld