Jeg er nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

CamillaValby

Vil blot ønske jer held og lykke i morgen,  for at der er lige dem som der er behov for. Så i kan få jeres lille bebs

Kan godt forstå at du syntes det er hårdt. Hvilket homon er du på ?

Er selv på homoner, 1 gang menupur og denne gang pergotime. Jeg har haft mega ondt begge gange. Så vidt jeg har forhørt mig er der en del der oplever disse smerter

Glæder mig til at høre update i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Miia90

Jeg  ihverfald alt hva jeg har. sikker på der nok skal være nogen fine æg tilbage

Anmeld

27. september 2010

MM1987

Du må ikke være nervøs fordi det endte sådan for mig, for det er en hel anden sag hos dig... Jeg VED du får taget rigtig mange æg ud, 12 eller 18 - det er da lige meget, det er nemlig rigtig dejligt mange... 

Du skal ikke tage dig af det hun sagde, det hun har ment (tror jeg) er at det ikke er sikkert alle æggene bliver ved med at vokse, men jeg tror nu nok de skal vokse videre, især når de har vokset så pænt indtil videre...

Jeg er sikker på du har fantastiske æg, og resten hjælper de dygtige læger jo med... Så det kommer til at gå rigtig godt, det er jeg sikker på...

Hmm, overstimulering, ja kan godt forstå du er nervøs, og håber da virkelig ikke det sker, og tror det heller ikke - mener kun det er 1-2% det sker for, men selvom det sker forhindre det dig jo ikke i at blive gravid...

Anmeld

27. september 2010

businesstigger

Jeg håber at der ikke er grund til bekymring og at du har fine og levedygtige æg som bliver til min. 1 glad killing i maven!

Anmeld

27. september 2010

BabyNilas

kitty skriver:

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er nervøs.

Jeg skal scannes i morgen, og jeg er bange for at der ikke er mange æg tilbage. Jeg ved ikke hvorfor. Sygeplejersken sagde lørdag, at jeg godt kunne regne med der ikke var 16 æg i morgen når jeg skulle scannes... Og sidan hun sagde det har jeg tænkt flere gang, at de nok er ved at gå til.. Vokse sig i stykker.. Er skørbelige.. Whatsoever.. Jeg er sikker på det ender i fiasko!

Jeg begynder også at være nervøs for udtagningen af de æg der nu måtte være tilbage.. Og når de bliver befrugtet. Om der er nogen der dur, eller om alt går i stykker...

Jeg er bange for at bliver overstimuleret, selvom jeg får en meget lille dosis hormon.. Jeg responderer bare over al forventning... Smerterne tager til, og jeg måtte idag tage hjem fra arbejde, fordi jeg havde ondt.. Selvfølgelig gør det ondt, når beggen ens æggestokke er så store som tennisbolde, men hvor ondt må det gøre, før det er for meget??

Jeg er generelt bare nervøs... Det ele kommer pludseligt så tæt på!

(og så er det her mit indlæg nr. 5000, hvor sindsygt er det ikke... Siger vist noget om at jeg spammer Jer lidt for meget)

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg var ligesom dig rigtig nervøs da vi startede i behandling.

Jeg havde det rigtig skidt den første gang jeg skulle have taget æg ud. Men det gik bare så godt og jeg mærkede næsten ingenting. Jeg fik taget 17 æg ud. 6 æg blev befrugtet og da jeg skulle have sat æg op var der 4 der kunne bruges.

Det lykkedes desværre ikke for os så vi skulle igennem det hele igen. Denne gang tog de 7 æg ud. Alle 7 æg blev befrugtet men de valgte at kassere 2 da de havde delt sig forkert. Vi fik sat et op og har i dag 5 i fryseren.

Det lykkedes os at blive gravide i 2. hormonforsøg og vi venter os nu til november 2010.

Det var også rigtig hårdt for os, især da det ikke lykkedes og vi var meget kede af det. Vi havde selv forsøgt i over 2 år, men inderst inde håbede vi på at vi kunne gøre det, og det lykkedes.

Man skal finde troen på det og være positiv (tror mig jeg ved det er meget svært) så går det meget bedre.

Jeg ønsker dig al held og lykke og  alt hvad jeg har for at det går godt

Anmeld

27. september 2010

Leonora

Hej

Jeg kan sagtens forstå din nervøsitet....men du må prøve at tænke positivt..der var jo 16 rigtig flotte æg...bliv ved med at tænk på det...

Jeg håber virkelig at der er mange flotte æg i morgen ig glæder mig til at høre om det..

Stort knus fra mig

Anmeld

27. september 2010

BubbieBear

kram og positive energier herfra

Kan godt forstå du er nervøs søde. Håber at alt går som det skal imorgen

Anmeld

27. september 2010

klmf

Spam du bare løs sveske, det er det vi er her for.

Puha, forstår godt du er nervøs, det må være en forfærdelig 'dom' at gå og vente på. Og så med smerter oveni, så svinder overskuddet....

Tænk på målet, hvad I kæmper for! En dejlig bebs til jeres familie.

Mange tanker

Anmeld

27. september 2010

Sujan

vil bare ønske dig Held og Lykke i morgen... kan godt forstå du er nervøs... Men håber og ønsker så inderligt for dig at det lykkes i første omgang....

du er altid så sød og har overskud til at skrive til os andre uvidende der kun er i begyndelsen af den lange og seje kamp du har kæmpet...

En person der er så omsorgsfuld at tænke på at hjælpe andre selvom hun har så meget at kæmpe med selv, Hun skal da være mor... og det bliver du...

Jeg krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

27. september 2010

helora

kitty skriver:

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er nervøs.

Jeg skal scannes i morgen, og jeg er bange for at der ikke er mange æg tilbage. Jeg ved ikke hvorfor. Sygeplejersken sagde lørdag, at jeg godt kunne regne med der ikke var 16 æg i morgen når jeg skulle scannes... Og sidan hun sagde det har jeg tænkt flere gang, at de nok er ved at gå til.. Vokse sig i stykker.. Er skørbelige.. Whatsoever.. Jeg er sikker på det ender i fiasko!

Jeg begynder også at være nervøs for udtagningen af de æg der nu måtte være tilbage.. Og når de bliver befrugtet. Om der er nogen der dur, eller om alt går i stykker...

Jeg er bange for at bliver overstimuleret, selvom jeg får en meget lille dosis hormon.. Jeg responderer bare over al forventning... Smerterne tager til, og jeg måtte idag tage hjem fra arbejde, fordi jeg havde ondt.. Selvfølgelig gør det ondt, når beggen ens æggestokke er så store som tennisbolde, men hvor ondt må det gøre, før det er for meget??

Jeg er generelt bare nervøs... Det ele kommer pludseligt så tæt på!

(og så er det her mit indlæg nr. 5000, hvor sindsygt er det ikke... Siger vist noget om at jeg spammer Jer lidt for meget)

Kan godt huske de tanker fra da jeg selv var igennem samme proces. Men husk nu, at der ikke behøver være 16 æg for at det skal lykkes. Ikke engang halvdelen. Jeg er sikker på, at alt ser fino ud i morgen og at du ruger på nogle rigtig gode æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.