kitty skriver:
Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er nervøs.
Jeg skal scannes i morgen, og jeg er bange for at der ikke er mange æg tilbage. Jeg ved ikke hvorfor. Sygeplejersken sagde lørdag, at jeg godt kunne regne med der ikke var 16 æg i morgen når jeg skulle scannes... Og sidan hun sagde det har jeg tænkt flere gang, at de nok er ved at gå til.. Vokse sig i stykker.. Er skørbelige.. Whatsoever.. Jeg er sikker på det ender i fiasko!
Jeg begynder også at være nervøs for udtagningen af de æg der nu måtte være tilbage.. Og når de bliver befrugtet. Om der er nogen der dur, eller om alt går i stykker...
Jeg er bange for at bliver overstimuleret, selvom jeg får en meget lille dosis hormon.. Jeg responderer bare over al forventning... Smerterne tager til, og jeg måtte idag tage hjem fra arbejde, fordi jeg havde ondt.. Selvfølgelig gør det ondt, når beggen ens æggestokke er så store som tennisbolde, men hvor ondt må det gøre, før det er for meget??
Jeg er generelt bare nervøs... Det ele kommer pludseligt så tæt på!
(og så er det her mit indlæg nr. 5000, hvor sindsygt er det ikke... Siger vist noget om at jeg spammer Jer lidt for meget
)
Jeg kan sagtens følge dig. Jeg var ligesom dig rigtig nervøs da vi startede i behandling.
Jeg havde det rigtig skidt den første gang jeg skulle have taget æg ud. Men det gik bare så godt og jeg mærkede næsten ingenting. Jeg fik taget 17 æg ud. 6 æg blev befrugtet og da jeg skulle have sat æg op var der 4 der kunne bruges.
Det lykkedes desværre ikke for os så vi skulle igennem det hele igen. Denne gang tog de 7 æg ud. Alle 7 æg blev befrugtet men de valgte at kassere 2 da de havde delt sig forkert. Vi fik sat et op og har i dag 5 i fryseren.
Det lykkedes os at blive gravide i 2. hormonforsøg og vi venter os nu til november 2010.
Det var også rigtig hårdt for os, især da det ikke lykkedes og vi var meget kede af det. Vi havde selv forsøgt i over 2 år, men inderst inde håbede vi på at vi kunne gøre det, og det lykkedes.
Man skal finde troen på det og være positiv (tror mig jeg ved det er meget svært) så går det meget bedre.
Jeg ønsker dig al held og lykke og
alt hvad jeg har for at det går godt