Jeg er nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. september 2010

otlitrom

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er nervøs.

Jeg skal scannes i morgen, og jeg er bange for at der ikke er mange æg tilbage. Jeg ved ikke hvorfor. Sygeplejersken sagde lørdag, at jeg godt kunne regne med der ikke var 16 æg i morgen når jeg skulle scannes... Og sidan hun sagde det har jeg tænkt flere gang, at de nok er ved at gå til.. Vokse sig i stykker.. Er skørbelige.. Whatsoever.. Jeg er sikker på det ender i fiasko!

Jeg begynder også at være nervøs for udtagningen af de æg der nu måtte være tilbage.. Og når de bliver befrugtet. Om der er nogen der dur, eller om alt går i stykker...

Jeg er bange for at bliver overstimuleret, selvom jeg får en meget lille dosis hormon.. Jeg responderer bare over al forventning... Smerterne tager til, og jeg måtte idag tage hjem fra arbejde, fordi jeg havde ondt.. Selvfølgelig gør det ondt, når beggen ens æggestokke er så store som tennisbolde, men hvor ondt må det gøre, før det er for meget??

Jeg er generelt bare nervøs... Det ele kommer pludseligt så tæt på!

(og så er det her mit indlæg nr. 5000, hvor sindsygt er det ikke... Siger vist noget om at jeg spammer Jer lidt for meget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

afrobabies

kitty skriver:

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg er nervøs.

Jeg skal scannes i morgen, og jeg er bange for at der ikke er mange æg tilbage. Jeg ved ikke hvorfor. Sygeplejersken sagde lørdag, at jeg godt kunne regne med der ikke var 16 æg i morgen når jeg skulle scannes... Og sidan hun sagde det har jeg tænkt flere gang, at de nok er ved at gå til.. Vokse sig i stykker.. Er skørbelige.. Whatsoever.. Jeg er sikker på det ender i fiasko!

Jeg begynder også at være nervøs for udtagningen af de æg der nu måtte være tilbage.. Og når de bliver befrugtet. Om der er nogen der dur, eller om alt går i stykker...

Jeg er bange for at bliver overstimuleret, selvom jeg får en meget lille dosis hormon.. Jeg responderer bare over al forventning... Smerterne tager til, og jeg måtte idag tage hjem fra arbejde, fordi jeg havde ondt.. Selvfølgelig gør det ondt, når beggen ens æggestokke er så store som tennisbolde, men hvor ondt må det gøre, før det er for meget??

Jeg er generelt bare nervøs... Det ele kommer pludseligt så tæt på!

(og så er det her mit indlæg nr. 5000, hvor sindsygt er det ikke... Siger vist noget om at jeg spammer Jer lidt for meget)

Det er da også træls når det bare ikke vil lykkes..... Har du overvejet andre muligheder for barn?

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

victoria2008 skriver:

Det er da også træls når det bare ikke vil lykkes..... Har du overvejet andre muligheder for barn?

Vi har ikke overvejet andet lige nu. Vi bliver nød til at tro 100% på at behandlingen kan hjæpe os. Vores drøm er at få vores eget barn, og det synes jeg ikke er egoistisk... Så vi håber at dette kan hjælpe...

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

kitty skriver:

Vi har ikke overvejet andet lige nu. Vi bliver nød til at tro 100% på at behandlingen kan hjæpe os. Vores drøm er at få vores eget barn, og det synes jeg ikke er egoistisk... Så vi håber at dette kan hjælpe...

Jeg håber det lykkes for jer, jeg har bare hørt at det tager meget hårdt på psyken, men jeg krydser da mine fingre for jer

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs Kitty, og at tankerne bare køre rundt og rundt. Hvor er jeg ked af at høre at du sådan har ondt, men du må bare tænke på at det er det hele værd i sidste ende, når du står med de to streger - for det er jeg et hundrede procent sikker på at du kommer til, og der går ikke lang tid!! Knus fra mig!

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

victoria2008 skriver:

Jeg håber det lykkes for jer, jeg har bare hørt at det tager meget hårdt på psyken, men jeg krydser da mine fingre for jer

Det er også rigtigt at det tager hårdt på psyken. Men som med så meget andet i livet, må man kæmpe for de ting man ønsker, som man ikke bare får serveret.. I vores tilfælde er det ønskebarnet..

Tak for dine krydsede fingre

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs Kitty, og at tankerne bare køre rundt og rundt. Hvor er jeg ked af at høre at du sådan har ondt, men du må bare tænke på at det er det hele værd i sidste ende, når du står med de to streger - for det er jeg et hundrede procent sikker på at du kommer til, og der går ikke lang tid!! Knus fra mig!

Tak, Sofia! Tankerne kører rigtig meget, og når det så samtidig gør lidt ondt, så er det bare virkelig svært at fokus på at alt er godt...

Kan se på din "status" at NF gik godt! Det er jeg glad for at se!!

Anmeld

27. september 2010

VIPpigen

Alt jeg kan for at det ser super ud for i morgen... Og den nervøsitet/angst altså den tror jeg godt du kan vende dig til hvis i bliver gravide, for så skal du hele møllen igennem som os andre der også. Hver gang vi har været til scanning, eller der har været nye smerter så tænker man >>hvad nu hvis.......<< Og ja, tror sq også den bekymring følger efter fødslen, og resten af livet. Tænk på det er også et >>hvad nu hvis<< hver gang du går ud af døren. Hvad nu hvis en bil mistede kontrollen, og kørte op på kantstenen... De vil ALTID være der, og det gør dig kun menneskelig at tænke sådan.

Så lad mig spørge i stedet >> HVAD NU HVIS ALT BARE ER I SKØNNESTE ORDEN I MORGEN?????<<

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Everything's gonna be alright Jeg er sikker på du slet ikke har grund til bekymring, men jeg krydser da selvfølgelig stadigvæk fingre og er klar med en cyber-kleenex til glædestårerne eller det modsatte.

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh, søde Kitty!

Jeg krydser alle mine fingre OG Lauras for at alt er i den skønneste orden i morgen og at basserne bare er SÅ fine og MEGA klar til at dele sig som de skal og ende med at blive til drømmebebs(erne)en!

Og så lige et kæmpe kram!

og hey.. tillykke med nr. 5000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.