Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Angelspot skriver: Svømning er jeg også med på, det er ikke så belastende for kroppen. Kender du et sted hvor de har gymnastisk hold eller et eller andet for gravide? Jeg kender ikke til så mange steder.
Svømning er jeg også med på, det er ikke så belastende for kroppen.
Kender du et sted hvor de har gymnastisk hold eller et eller andet for gravide? Jeg kender ikke til så mange steder.
er du egentlig i en gruppe ved JM. for jeg valgte at ville i en gruppe, men der er ingen andre end mig lige pt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: er du egentlig i en gruppe ved JM. for jeg valgte at ville i en gruppe, men der er ingen andre end mig lige pt.
De havde endnu ikke lavet holdet endnu da jeg var ved JM første gang, så skal bare ringe derned og tilmelde mig, for det vil jeg nemlig også.
Angelspot skriver: De havde endnu ikke lavet holdet endnu da jeg var ved JM første gang, så skal bare ringe derned og tilmelde mig, for det vil jeg nemlig også.
ja men man bliver jo med dem man har termin samme måned med.
Maja88 skriver: ja men man bliver jo med dem man har termin samme måned med.
Nå okay, jamen så gør vi nok ikke det, jeg er sat til 20 februar. Så med mindre jeg går meget over tid, så er det to forskellige mdr.
hehe ja eller jeg føder før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128