motion- hende fra herning omegnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Maja88

Nu skal jeg lige have det ud!!!!

Sidder her og er 16+4 i dag og har nok dyrket motion 3 gange efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Inden jeg blev gravid dyrkede jeg motion 3-4 gange ugentlig og elsker det. og melder mig også på fitness hold men melder mig så af igen da jeg simpelthen ikke kan finde motivationen...

Ved godt det vil hjælpe mig senere hen i graviditeten og til fødsel, men kan virkelig bare ikke tage mig sammen, ja og overskue det.

Frygter jeg bliver en eller anden fed bolle som kommer trillende med det mad jeg spiser(da jeg heller ikke har lyst til at lave grøntdager), selvom jeg kun har taget knap 2 kg på indtil nu.

Men ja ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg. måske høre om jeg er den eneste der har det sådan eller er jeg bare en slapssvans.

Måske kunne der være nogen fra Herning som kunne tænke sig at træne med mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Maja88

i andre må også gerne svare- det er ikke kun dem fra herning,....

Anmeld

27. september 2010

Angelspot

Jeg er fra Herning, men er ikke den optimale træningspartner. Jeg har desværre bøvl med kroppen, så den kan ikke holde til den slags træning jeg tror du mener. Men jeg er da altid frisk på en god gåtur hvis du får lyst til det

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

Nu skal jeg lige have det ud!!!!

Sidder her og er 16+4 i dag og har nok dyrket motion 3 gange efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Inden jeg blev gravid dyrkede jeg motion 3-4 gange ugentlig og elsker det. og melder mig også på fitness hold men melder mig så af igen da jeg simpelthen ikke kan finde motivationen...

Ved godt det vil hjælpe mig senere hen i graviditeten og til fødsel, men kan virkelig bare ikke tage mig sammen, ja og overskue det.

Frygter jeg bliver en eller anden fed bolle som kommer trillende med det mad jeg spiser(da jeg heller ikke har lyst til at lave grøntdager), selvom jeg kun har taget knap 2 kg på indtil nu.

Men ja ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg. måske høre om jeg er den eneste der har det sådan eller er jeg bare en slapssvans.

Måske kunne der være nogen fra Herning som kunne tænke sig at træne med mig???

Jeg er også fra Herning, men jeg hader at motionere, men en dejlig gå tur kan jeg da godt være med til

Anmeld

27. september 2010

Angelspot

Skal vi evt mødes og tage en travetur sammen? Det kunne være rigtig hyggeligt

Anmeld

29. september 2010

Maja88

Angelspot skriver:

Jeg er fra Herning, men er ikke den optimale træningspartner. Jeg har desværre bøvl med kroppen, så den kan ikke holde til den slags træning jeg tror du mener. Men jeg er da altid frisk på en god gåtur hvis du får lyst til det

hvad tror du jeg mener for en slags træning?

Anmeld

29. september 2010

Angelspot

Maja88 skriver:

hvad tror du jeg mener for en slags træning?

Jeg kunne forestille mig du mener i et motionscenter med styrketræning og konditionstræning. Men hvis jeg tager helt fejl må du jo rette mig

Anmeld

29. september 2010

Maja88

Angelspot skriver:

Jeg kunne forestille mig du mener i et motionscenter med styrketræning og konditionstræning. Men hvis jeg tager helt fejl må du jo rette mig

hehe ingen styrketræning men ja noget kondition og noget nænsomt bold hold. som jo også styrker bækkenet.

Måske en svømmetur eller noget

Anmeld

29. september 2010

Angelspot

Maja88 skriver:

hehe ingen styrketræning men ja noget kondition og noget nænsomt bold hold. som jo også styrker bækkenet.

Måske en svømmetur eller noget

Svømning er jeg også med på, det er ikke så belastende for kroppen.

Kender du et sted hvor de har gymnastisk hold eller et eller andet for gravide? Jeg kender ikke til så mange steder.

Anmeld

29. september 2010

Maja88

Angelspot skriver:

Svømning er jeg også med på, det er ikke så belastende for kroppen.

Kender du et sted hvor de har gymnastisk hold eller et eller andet for gravide? Jeg kender ikke til så mange steder.

nej ved de havde startet et i aulum om mandagen. det er 12 gange men de er allerede halvvejs. så desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.