ud med veninderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

LIZO

tja. jeg har stemt blankt. for jeg er aldrig ude med venninder. de venninder jeg har haft har taget røven på mig. har 1 venninde nu jeg er meget sammen med. men vi har børn med få dage mellerum så når vi er sammen er de med de små.

savner så meget nogle ag hygge med uden børn. tage i bio og cafe

snakket en del med ninette. vi var ude sammen i bio osv. men desværrer har vi mistet kontaken da hun startet op efter barsel.  hun kom vist hellere ikke rigtig med her over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg mener "hvor ofte ses du med"

OK, jamen så passede mit svar

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

Jeg stemte "et par gange om måneden"
Men det er nok så meget sagt. For det bliver ikke til ret meget, ret tit!

Anmeld

27. september 2010

Vinker

LIZO skriver:

tja. jeg har stemt blankt. for jeg er aldrig ude med venninder. de venninder jeg har haft har taget røven på mig. har 1 venninde nu jeg er meget sammen med. men vi har børn med få dage mellerum så når vi er sammen er de med de små.

savner så meget nogle ag hygge med uden børn. tage i bio og cafe

snakket en del med ninette. vi var ude sammen i bio osv. men desværrer har vi mistet kontaken da hun startet op efter barsel.  hun kom vist hellere ikke rigtig med her over.

Super ærgeligt med Ninette. Jeg havde nemlig også den opfattelse at I to havde det rigtig hyggeligt sammen. Har du prøvet at kontakte hende? Måske du bare lige ska sparke til hende - sig du savner hende ;)

Anmeld

27. september 2010

LIZO

Vinker skriver:

Super ærgeligt med Ninette. Jeg havde nemlig også den opfattelse at I to havde det rigtig hyggeligt sammen. Har du prøvet at kontakte hende? Måske du bare lige ska sparke til hende - sig du savner hende

vi var os blevet rigtige gode venninder. har prøvet flere gange.. men orker bare ikke at blive ved når man ikke får noget igen..

synes det er synd for hun er en skide sød pige.. men hun havde vist bare meget med uddanelse og hus køb renovering osv.

Anmeld

27. september 2010

Vinker

LIZO skriver:

vi var os blevet rigtige gode venninder. har prøvet flere gange.. men orker bare ikke at blive ved når man ikke får noget igen..

synes det er synd for hun er en skide sød pige.. men hun havde vist bare meget med uddanelse og hus køb renovering osv.

Ja okay, kan godt forstå hvis du har prøvet flere gange. Så gider man ligesom ikke at "trænge sig på". Men ja hvis hun har en masse at se til så glemmer hun nok hygge-stunderne i øjeblikket. Øv det er ærgeligt :(

Anmeld

27. september 2010

LIZO

Vinker skriver:

Ja okay, kan godt forstå hvis du har prøvet flere gange. Så gider man ligesom ikke at "trænge sig på". Men ja hvis hun har en masse at se til så glemmer hun nok hygge-stunderne i øjeblikket. Øv det er ærgeligt

nej lige netop.. måske når hun får noget mere tid. sidst vi var sammen var på min fødselsdag sidste år. hvor vi drak. så det er noget tid siden..

Anmeld

27. september 2010

sarahb

Jeg er sammen med mine veninder 1-3 gange om ugen... Ikke nødvendigvis ude men sammen med dem.. Ville slet ikk være foruden.. Og hvis manden er hjemme for mange aftener i streg så sender jeg ham hjem til vennerne som han ser lige så meget som jeg med mine veninder. Vi elsker vores sociale liv og det betyder så meget for os at vi har hver vores venner...

Anmeld

27. september 2010

Milka

først tænkte jeg 'aldrig' men det passer jo ikke! jeg lærte en pige at kende tidligere på året i kraft af at vi har jævnaldrende tvillinger og bor tæt på hinanden. men hun er blevet så meget mere end det! vi ses rigtig meget og – når det kan lade sig gøre – laver vi noget uden ungerne. jeg vil allerhelst se hende dagligt og bliver urolig når hun er hjemme på fyn for at besøge familien (ofte) elsker det kvindemenneske!!

med mine gamle veninder er det blevet lidt sjældent, måske en gang om måneden (eller mindre)

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Hov Jeg stemte forkert. Jeg har stemt 1 gang om måneden, men burde nok stemme et par gange i stedet. Både og!

Jeg har to veninder, som jeg ser en gang om måneden ca. Så tager vi ud og spiser frokost, laver mad sammen, går i byen sammen eller noget helt andet. Vores kærester kender også hinanden, og vi ses også alle 6. Når jeg ikke har set de 2 åiger i en måned, så er det lang tid siden vi har været sammen!

Den ene af pigerne og hendes kæreste er vores bedste vennepar. Vi spiser sammen og ses rimelig tit. F.x. kommer de dejlige mennesker og laver mad hjemme hos os på lørdag, når jeg har fået lagt æg tilbage. Bare fordi venner hjælper venner, og fordi vi har rigeligt om ørene. Jeg skal kun bage muffins, for dem kan hun ikke nå til sokkeholderne

Derudover er der altså ikke så mange jeg ser.... Jeg har en masse gode veninder fra mit højskoleophold, men vi ses sjældent. Når vi gør er det en hel weekend, og de weekender er hellige!

Jeg har nogel veninder der er flyttet væk for at læse, og det glider mere og mere ud i sandet. Jeg savner dem, men må indse vi er forskellige. De er stadig party-piger, der aldrig har været i fast forhold. Og vi har været sammen i 5 år og har planlagt børn i snart 3...

Det svinger meget, hvor meget vi er sammen med andre. Men som vi siger "går døren altid indad" herhjemme, og folk er altid velkomne. Om der så er lidt støv eller en lille (for tiden stor) opvask, så er der altid plads til en til!

Det blev jo en hel doktorafhandling. Sorry. Det satte bare nogle tanker igang.

sagen er den, at jeg ikke har ret mange jeg kender.

Og han synes ikke jeg gør nok for at møde nye mennesker.

jeg føler han mener jeg skal ug flere gange om ugen, og det føler jeg ikke jeg har overskud til.

men jeg ved også at jeg har tendens til at lukke mig inde. Og derfor tænkte jeg at jeg ville spørge herinde hvor meget i er sammen med andre. For at få et billede af hvad der er normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.