ud med veninderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ofte går i ud med veninder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.017 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Anonym trådstarter

hej piger

jeg har lige brug for jeres hjælp. Hvor ofte går i ud med veninder? Jeg tror nemlig jeg har mistet min realistiske sans

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Vinker

For mig er den slags gået næsten helt i stå og det er jeg bare rigtig rigtig ked af. Det er helt sikkert noget jeg vil ha gjort bedre for savner virkelig at ses noget mere med tøserne!

Jeg elsker at tøsehygge med alt hvad dertil hører!

Anmeld

27. september 2010

Vinker

Anonym skriver:

hej piger

jeg har lige brug for jeres hjælp. Hvor ofte går i ud med veninder? Jeg tror nemlig jeg har mistet min realistiske sans

Knus

Må jeg spørge til hva du mener med at du nok har mistet din realistiske sans?

Kram

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

Hov Jeg stemte forkert. Jeg har stemt 1 gang om måneden, men burde nok stemme et par gange i stedet. Både og!

Jeg har to veninder, som jeg ser en gang om måneden ca. Så tager vi ud og spiser frokost, laver mad sammen, går i byen sammen eller noget helt andet. Vores kærester kender også hinanden, og vi ses også alle 6. Når jeg ikke har set de 2 åiger i en måned, så er det lang tid siden vi har været sammen!

Den ene af pigerne og hendes kæreste er vores bedste vennepar. Vi spiser sammen og ses rimelig tit. F.x. kommer de dejlige mennesker og laver mad hjemme hos os på lørdag, når jeg har fået lagt æg tilbage. Bare fordi venner hjælper venner, og fordi vi har rigeligt om ørene. Jeg skal kun bage muffins, for dem kan hun ikke nå til sokkeholderne

Derudover er der altså ikke så mange jeg ser.... Jeg har en masse gode veninder fra mit højskoleophold, men vi ses sjældent. Når vi gør er det en hel weekend, og de weekender er hellige!

Jeg har nogel veninder der er flyttet væk for at læse, og det glider mere og mere ud i sandet. Jeg savner dem, men må indse vi er forskellige. De er stadig party-piger, der aldrig har været i fast forhold. Og vi har været sammen i 5 år og har planlagt børn i snart 3...

Det svinger meget, hvor meget vi er sammen med andre. Men som vi siger "går døren altid indad" herhjemme, og folk er altid velkomne. Om der så er lidt støv eller en lille (for tiden stor) opvask, så er der altid plads til en til!

Det blev jo en hel doktorafhandling. Sorry. Det satte bare nogle tanker igang.

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

Stemte en gang om mdr, men det er vist at overdrive det.

Ville gerne noget mere. Men tit er det hjemme ved mig, og så film og hygge. Så sover Emil jo bare.

Og det er altså også super hyggeligt, og så ser man stadig hinanden. Men når jeg skal i byen, det sker noget sjældner, for skal jo have passet Emil, og er jo alene med ham, så er ikke altid nemt.

Men vil nu heller ikke have ham passet så tit "bare" for at gå i byen

Anmeld

27. september 2010

TbCp

Jeg har et par veninder som jeg er i madklub med, vi ses ca. 1 gang om måneden. Det kan både være med og uen børn, dog oftest med børn.
En af de veninder ser jeg så også hver, eller ihvertfald hveranden, weekend. Det er så med mænderne da de også er venner.

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Må jeg spørge til hva du mener med at du nok har mistet din realistiske sans?

Kram

jeg kommer ikke ret ofte ud.

Oog min kæreste synes jeg lukker mig inde. Han vil gerne at jeg gør mere for at finde bekendtskaber.

Og jeg har slet ikke overskuddet til det.

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er i tvivl om du mener ud som i "i byen" eller som i "ses" på f.eks. cafe, til middag eller hygge eller gåtur, og sådan ses jeg med mine veninder flere gange om ugen, vi går ture, spiser sammen, ser film, tager et glas vin efter deres fyraften osv. og jeg tager bare barnevognen med hvis det er om eftermiddagen eller de kommer her og hygger med putning osv. Vi er i det hele taget stadig en stor del af hinandens hverdag også selvom der nu er mænd og børn med i billedet. Lidt som en stor familie

Anmeld

27. september 2010

oo

mine veninder bor i københavn og jeg bor på sydfyn, så jeg ser dem ikke ret tit, men vi ses ALTID når jeg er derovre. og så kommer de en sjælden gang herned. såe...et par gange om året er det blevet til - og jeg saaaaaaavner dem!!!

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg er i tvivl om du mener ud som i "i byen" eller som i "ses" på f.eks. cafe, til middag eller hygge eller gåtur, og sådan ses jeg med mine veninder flere gange om ugen, vi går ture, spiser sammen, ser film, tager et glas vin efter deres fyraften osv. og jeg tager bare barnevognen med hvis det er om eftermiddagen eller de kommer her og hygger med putning osv. Vi er i det hele taget stadig en stor del af hinandens hverdag også selvom der nu er mænd og børn med i billedet. Lidt som en stor familie

jeg mener "hvor ofte ses du med"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.