Hov
Jeg stemte forkert. Jeg har stemt 1 gang om måneden, men burde nok stemme et par gange i stedet. Både og!
Jeg har to veninder, som jeg ser en gang om måneden ca. Så tager vi ud og spiser frokost, laver mad sammen, går i byen sammen eller noget helt andet. Vores kærester kender også hinanden, og vi ses også alle 6. Når jeg ikke har set de 2 åiger i en måned, så er det lang tid siden vi har været sammen!
Den ene af pigerne og hendes kæreste er vores bedste vennepar. Vi spiser sammen og ses rimelig tit. F.x. kommer de dejlige mennesker og laver mad hjemme hos os på lørdag, når jeg har fået lagt æg tilbage. Bare fordi venner hjælper venner, og fordi vi har rigeligt om ørene
. Jeg skal kun bage muffins, for dem kan hun ikke nå til sokkeholderne
Derudover er der altså ikke så mange jeg ser....
Jeg har en masse gode veninder fra mit højskoleophold, men vi ses sjældent. Når vi gør er det en hel weekend, og de weekender er hellige!
Jeg har nogel veninder der er flyttet væk for at læse, og det glider mere og mere ud i sandet. Jeg savner dem, men må indse vi er forskellige. De er stadig party-piger, der aldrig har været i fast forhold. Og vi har været sammen i 5 år og har planlagt børn i snart 3...
Det svinger meget, hvor meget vi er sammen med andre. Men som vi siger "går døren altid indad" herhjemme, og folk er altid velkomne. Om der så er lidt støv eller en lille (for tiden stor
) opvask, så er der altid plads til en til!
Det blev jo en hel doktorafhandling. Sorry. Det satte bare nogle tanker igang.

Anmeld