Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tja jeg er både her og netbaby.
Jeg skifter meget og pt synes jeg at der er meget babysnak herinde og eftersom jeg ikke er skruk eller med kage i ovnen så bruger jeg den meget til det andet som interesserer mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, ikke længere. Jeg har tidligere brugt andre sider.Men jeg bruger kun BABY.DK nu, for her er alt hvad jeg søger og behøver!
ja det gør jeg netbaby.dk pga min gammel mødregruppe fra maj 08 og så bruger jeg www.4babies.dk det er en kanon forum med plads til alle
Jeg har stemt ja.
Jeg bruger også netbaby og ungmor
Jeg har en profil på min-mave.dk, hvor jeg mest er inde på min terminsgruppe, hvilket jeg godt kan lide, for så kan man skrive sammen med nogen andre der er ca. lige så langt henne som mig selv....
S.Maria skriver: Jeg har en profil på min-mave.dk, hvor jeg mest er inde på min terminsgruppe, hvilket jeg godt kan lide, for så kan man skrive sammen med nogen andre der er ca. lige så langt henne som mig selv....
Ja, jeg har også en profil på min-mave, hvor man kan skrive med dem der har ell. har haft termin i samme måned.
Ja jeg bruger også netdoktor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128