Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer og de herre
Bruger i andre sider en baby.dk Hvia ja, Hvilken?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt nej, finder alt hvad jeg har brug for herinde
Ikke lige i øjeblikket, men har været på netdoktor og netbaby Har bare ikke tiden til at være på det hele, så derfor er jeg på denne side, for det er den bedste
Jeg har stemt ja for jeg bruger også facebook . Men hvis du tænker på andre baby sider, så nej
Ja det gør jeg jo endelig MEN jeg er nok kun der inde MAX 1 gang om måneden da jeg bliver sindsyg af at man ikke har den røde knap som fortæller en når der er noget nyt til en. Så hvis det en der har skrivet til mig ser jeg det ikke for jeg gider ikke glo alle indlæg igennem igen og igen. Men jeg har terminsgruppe på min-mave og terminsgruppe og mødregruppe på babyklar men det er så sjælden at jeg er der.
Baby.dk er sgu den nemmeste side at finde ud af og rundt i!
Knus Diana
Low skriver: Jeg har stemt ja for jeg bruger også facebook . Men hvis du tænker på andre baby sider, så nej
Jeg tænkte på baby sider
JEg får så meget ud af den her side, at det er ikke nødvedigt for mig at være på en anden babyside.
Og så syntes jeg der er en god stemning herinde
Jeg er også på netbaby.dk, men det er ikke ret meget, for det her inde er mindst 1 million gange bedre
Jeg har stemt nej. Jeg har en profil på min mave, men siden jeg fandt denne side har jeg ikke været logget på "min mave" Denne her side er meget bedre
Jeg er i en terminsgruppe inde på min-mave.dk, men det er også kun derfor jeg er derinde, baby.dk er noget nemmere at bruge...
Der er vidst ikke så meget gang i terminsgrupperne herinde, men derimod er der mere gang i forummet generelt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128