Erfaringer med en kombivogn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Sofia

Barnepigen skriver:

Kender nogen der har en Emmaljunga edge duo combi og de brugte den indtil deres barn var ca. 9-10 mdr. også gik de over til klapvogns delen. De bruger barnevognen fra deres første barn i dagplejen og i weekenderne til at sove middagsøvn i men de har også brugt klapvognsdelen.
Så bor i midt i Århus tror jeg den her vogn vil være perfekt.

Tak for dit svar - dejligt at blive bekræftet i at en kombivogn er det rette for os byboere!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Tulle28

Vi har en Urban Jungle Mountain Buggy og er såååå glade for den. Nu er vi heldige at vores datter er et lille nus, for liften er ikke så stor - hun er 6 mdr. og kan godt være i den en måneds tid endnu vil jeg tro. Den har har 3 hjul og forhulet er et svinghjul, hvilket er smart når man skal købe ind eller bor i byen (vi bor i Kbh) OG så kan den også bruges som babyjogger, hvis man er til det.

God jagt:-)

Knus Tulle

Anmeld

1. oktober 2010

Hinnerup

Hej

Vi har en klapvogn , det er en Emaljunga og den har vi været glade for. Vi overvejer dog at sælge nu, da vi ikke bruger den mere.

Den kan ligges ned til næsten vandret og "kassen" kan tages af og vendes.

Har I lyst kan I sagtens få den at se, så I kan se om klapvogn ikke er bedre end combi, som I ikke mener at skulle bruge.

Vi bor i Hinnerup.

Hilsen Per

Anmeld

1. oktober 2010

henh01

Jeg har købt en emmaljunga brugt for 4000 kr combi vogn. Og jeg glæder mig såååå meget til den skal i brug Jeg skal nemlig heller ikke bruge den som sovevogn.

desværre er vio begyndt at overveje dagpleje da en vuggestue plads i kommunen koster 3500 kr og en dagplejeplads koster 2400 kr, men hvis det ender med det så køber vi en meget billig barnevogn til dagpleje soveriet.

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

vi brugte klapvognsdelen da han ikke kunne være i barnevognsdelen mere, og det fungerede fint da den kan ligges helt ned..

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Hinnerup skriver:

Hej

Vi har en klapvogn , det er en Emaljunga og den har vi været glade for. Vi overvejer dog at sælge nu, da vi ikke bruger den mere.

Den kan ligges ned til næsten vandret og "kassen" kan tages af og vendes.

Har I lyst kan I sagtens få den at se, så I kan se om klapvogn ikke er bedre end combi, som I ikke mener at skulle bruge.

Vi bor i Hinnerup.

Hilsen Per

Tak skal du have, tror dog vi satser på en kombivogn i stedet. Men pænt af dig at skrive!!

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

sarahb skriver:

vi brugte klapvognsdelen da han ikke kunne være i barnevognsdelen mere, og det fungerede fint da den kan ligges helt ned..

Super!! Tak!

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

henh01 skriver:

Jeg har købt en emmaljunga brugt for 4000 kr combi vogn. Og jeg glæder mig såååå meget til den skal i brug Jeg skal nemlig heller ikke bruge den som sovevogn.

desværre er vio begyndt at overveje dagpleje da en vuggestue plads i kommunen koster 3500 kr og en dagplejeplads koster 2400 kr, men hvis det ender med det så køber vi en meget billig barnevogn til dagpleje soveriet.

Vi vælger vuggestue - så satser på der er krybber der babyen kan sove i! Men kan godt se det lige skal med i overvejelserne hvis man vælger en dagpleje.. Tror også vi køber en billig "nummer 2" barnevogn, dog til altanen!

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Sofia skriver:

Vi vælger vuggestue - så satser på der er krybber der babyen kan sove i! Men kan godt se det lige skal med i overvejelserne hvis man vælger en dagpleje.. Tror også vi køber en billig "nummer 2" barnevogn, dog til altanen!

ja der er krybber/vogne til børnene i en vuggestue. Jeg ville også helst vuggestue, da DP er uuddannet personale og man nemt risikere at skulle aflevere hos en fremmed pga sygdom mv. Men rent økonomisk så er der i min kommune 1000 kr om mdr at spare fordi de har indført madordning. Så der er lige lidt for og imod. Men det ender nok med vuggestuen alligevel..

Anmeld

4. oktober 2010

sarahb

Sofia skriver:

her i kbh´s kommune har de vogne til børnene, i hvert tilfælde hvor vi er i brønshøj/husum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.