Okay, det er også en Emmaljunga vi har kig på pt. Eftersom vi ikke skal bruge en decideret sovevogn, men kun en "gåtur-vogn", tror du så vi vil kunne nøjes med kombivognen, eller følte du det var et must at få en større da hun blev et år?
Tak for dit svar
Hej Smukke!
Jeg synes selv du svarer så fint på dit spørgsmål. I skal bruge en "gå tur vogn" og ikke en sovevogn.
Hvis barnet skal sove, hvad vælger man så? barnevogn
Hvis man skal gå en tur, hvad vælger man så? klapvogn!
Idet i kun skal bruge vognen til transport, så er det da klart bedst at købe en "går-tur" vogn, nemlig en klapvogn. Så er det jo heldigvis så smart at man kan få en kombi, så når barnet er helt lille og ikke kan sidde op, så kan det bruge barnevognsdelen, men når det kan sidde op og kigge ud, så kan i bruge klapvognsdelen (som jo oven i købet kan ligges ned, hvis barnet falder i søvn undervejs)
Jeg tror det er de færreste der vælger barnevognen til et barn på over et år hvis formålet er: gå tur!! Jeg havde både barnevogn og klapvogn til Kirstine og vi brugte ALDRIG barnevognen til andet end middagslure i haven efter at hun var et år!! Hvis vi skulle ud af huset havde vi altid klapvognen med, også selv om hun muligvis skulle have en middagslur i den undervejs! Det gik altså så fint!
Knus Ditte
Anmeld