Vi tog bleen af Anton i forsommeren, og de første mange uger måske 3-4 uger var der rigtig mange uheld, både hjemme og i bhv. (det tog meget længere tid med storebror, men han ville selv af med bleen, så derfor fortsatte vi) Men jeg ville at det skulle lykkedes, for nu går vi tiden i møde med flyverdragt, og så er det altså dødtræls hvis de hele tiden har uheld.
Jeg smuttede i genbrugsbutikker og købte alm drengeunderbukser, der bliver lorten i, hvis det går galt (det gør den ikke i boxershorts), og så smed jeg dem ud bagefter.
Fra den ene dag til den anden vendte det, og han har måske kun et uheld om måned, og det er kun de våde af slagsen
Jeg har ikke holdt drengene hjemme i den første periode, for de kan ligeså godt vænne sig til at være i inst. uden ble, og mange inst. har faste "tisserunder", hvor de sørger for at alle mand lige kommer omkring toilettet.
Evt start op en torsdag/fredag, så han ikke skal igennem en hel uge uden ble til at starte med, for mine drenge har været meget trætte i ble-afvænningsperioden. Derefter en weekend, hvor I ikke rigtig skal noget, andet end minde ham om toilettet. Og så er det ellers hverdag.
Og hvad andet kan jeg sige end, det skal være lort før det bliver godt
Pøj pøj, det er så skønt, så startbesværet er overstået
Anmeld