Sove udenfor i sin slyngevugge <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Mathilde

Zafir skriver:

Den lille er op til 15 kg Og den store er til 35 kg. Så hvsi de er rigtig glade for den, så kan man bare fortsætte ... Hvis man køber den store

Okay, hold da op... Ja så kan den bruges længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Bom

Jeg lover dig Jeg var bare også NØDT til at have sådan en til min baby... Det er fantastisk!!!  Også skidesmart at have med! Vi har jo været til bryllup også, hvor vi havde den med, så sov hun bare i den. Ikke noget med at bakse rundt med barnevognen eller noget. Mega fedt Altså jeg har heller ikke nogen barnevogn, men altså - princippet

Hvor ser det hyggeligt ud..

Hvor hang du den op henne da i var til bryllup???

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

Ej det ser super hyggeligt ud. Gid det var mig der lå der

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle Mus skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud..

Hvor hang du den op henne da i var til bryllup???

Det var i sådan en tippie ting, vi var til bryllup i. Så vi havde et reb med, som vi satte mellem 2 stænger, lige ved siden af, hvor vi sad

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Vi ELSKER også vores. Den gik lige af mode en månedstid men har fået et powercomeback til middagslure igen nu, også selvom han har fødderne ud over nederkanten, den lille bønnestage

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Vi ELSKER også vores. Den gik lige af mode en månedstid men har fået et powercomeback til middagslure igen nu, også selvom han har fødderne ud over nederkanten, den lille bønnestage

Holddahelt fest!!!... Hvordan det???... Jeg syntes kun at Frigg fylder halvdelen i længden?!...

Men jeg håber da i den grad, at hun bliver ved med at bruge den. Den har bare før kun været brugt indenfor. Men det er da et SUPER hit udenfor...

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Zafir skriver:

Holddahelt fest!!!... Hvordan det???... Jeg syntes kun at Frigg fylder halvdelen i længden?!...

Men jeg håber da i den grad, at hun bliver ved med at bruge den. Den har bare før kun været brugt indenfor. Men det er da et SUPER hit udenfor...

Ja det må du nok spørge om Men når hans hoved hviler mod spærrestykket for "oven" så smutter fusserne lige ud over kanten for neden... Men altså - vores er jo en "hjemmesyet" en så måske den har lidt andre mål end jeres - Jonte er vel ca. 68-70cm nu...

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Ja det må du nok spørge om Men når hans hoved hviler mod spærrestykket for "oven" så smutter fusserne lige ud over kanten for neden... Men altså - vores er jo en "hjemmesyet" en så måske den har lidt andre mål end jeres - Jonte er vel ca. 68-70cm nu...

Okay. Tror vores er en lille meter Så er det nok derfor hehe...

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Zafir skriver:

Okay. Tror vores er en lille meter Så er det nok derfor hehe...

Ahh, det er derfor så, selvfølgelig... Der går nok lidt endnu før jeg er mor til en meter baby... Kommer der snart flere billeder af dine piger? Synes du har været urimelig nærig med billedspam Når man har sådan to godter for sig selv så SKAL man altså dele!!!

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Ahh, det er derfor så, selvfølgelig... Der går nok lidt endnu før jeg er mor til en meter baby... Kommer der snart flere billeder af dine piger? Synes du har været urimelig nærig med billedspam Når man har sådan to godter for sig selv så SKAL man altså dele!!!

Jeg øver mig virkelig i at ligge billeder op Men jeg er nok bare bedre til at skrive... og selv det er der ikek så meget tid til

Men JO det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.