Sove udenfor i sin slyngevugge <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YAY... Det er bare for fedt... Vi har jo lavet ALT muligt, dårligt været hjemme mens hun har været her, lille skønne Frigg. Eller sådan føltes det i hvertfald. Så idag, er jeg rigtig alene hjemme, for første gang. Jeg havde besluttet at lave havearbejde idag, så jeg havde også besluttet at Frigg skulle prøve at sove i slyngevuggen UDENFOR for første gang... Og naii, hvor er det bare skønt altså!!!. Jeg puttede hende med dejlig skind og tæppe og hue på og hun har bare hygget sig altså. Sovet i 3 timer og jeg har knoklet rundt og ordnet brænde og sager... SKøøøøønt...

Nu er det frokosttid, for os begge også håber jeg lige at få et par timer mere, inden Idun skal hjem fra SFO'en Vil gerne lidt videre med projekt: 'Varme til vinter' (kommer jo desværre alt for hurtigt tættere på... GRrrr..)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Jules

Der ser det ud til hun ligger trygt og godt

Anmeld

27. september 2010

roenlund

hvor ser det fantastisk hyggeligt ud

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Er vild med det sidste billede

Anmeld

27. september 2010

A.

nåh

Anmeld

27. september 2010

TbCp

Århhhh!

Jeg er NØDT TIL at have sådan en vugge til næste barn

Anmeld

27. september 2010

Moderator

TbCp skriver:

Århhhh!

Jeg er NØDT TIL at have sådan en vugge til næste barn

Jeg lover dig Jeg var bare også NØDT til at have sådan en til min baby... Det er fantastisk!!!  Også skidesmart at have med! Vi har jo været til bryllup også, hvor vi havde den med, så sov hun bare i den. Ikke noget med at bakse rundt med barnevognen eller noget. Mega fedt Altså jeg har heller ikke nogen barnevogn, men altså - princippet

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Hvor ser det hyggeligt ud som hun ligger der

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

Nårhhh altså det ser vildt trygt og hyggeligt ud!

Hvis jeg nogensinde får flere børn, må jeg da eje sådan en! Hvor længe kan de ligge i den?

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Mathilde skriver:

Nårhhh altså det ser vildt trygt og hyggeligt ud!

Hvis jeg nogensinde får flere børn, må jeg da eje sådan en! Hvor længe kan de ligge i den?

Den lille er op til 15 kg Og den store er til 35 kg. Så hvsi de er rigtig glade for den, så kan man bare fortsætte ... Hvis man køber den store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.