Hvilken Flyverddragt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

frk Jensen

ladydan1 skriver:

:-) DEt kan jeg godt forstå. Deres størrelsesinterval hopper lidt..de har ikke så mange som vi har.

:-) Sisse

Tak tak... Det er jo fantastisk at i ved meget om det.. Bassen og jeg vil ned og kigge på dragter senere idag..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

82Miraklet

Mor til Frederic skriver:

Intersport forhandler dem. 

Hvordan er størrelsen på dem ?? er de meget store eller små i str ??

De kører jo nemlig i str 80 og str 90 og noah bruger 86 så jeg er sådan lige midt imellem... Nogen der ved det ??

Anmeld

29. september 2010

Nemesis

Maria82 skriver:

De kører jo nemlig i str 80 og str 90 og noah bruger 86 så jeg er sådan lige midt imellem... Nogen der ved det ??

str. 80 går op til 90 og 90 op til 100. Så ja det kan være lidt svært :-)

Men ellers så kan man altid ringe, jeg ringer gerne til eventyrsport. Til den butik nærmest mig og jeg har altid fået super betjening. Har lige fået en rar pige til at måle en hue, så jeg kunne bestille den rigtige str.

:-) Sisse

Anmeld

29. september 2010

eliasogmor

Maria82 skriver:

Ja nu er det tid til at skulle punge ud og få købt flyverdragter til Ungerne... men for mig er det en Jungel at finde ud af, hvad der er godt, hvad der holder osv osv....

Hvad vil I råde mig til ?? Er der nogle mærker der er bedre til små og andre til store ???

Jeg er ude efter en dragt til Drengen i str 86/92 og til Prinsessen i str 110.....

Hvilke mærke vælger I og hvorfor ??

På forhånd TAK for hjælpen.

sidste år købte vi en hummel , det var noget være lort...rent ud sagt., han blev hurtig kold, og alt deres fikse tingel tangel  gik af... sværger til molo..så den har jeg købt til ham i år..med 2 lynlåse...

Anmeld

29. september 2010

Sommerfuglelarven

Flyverdragterne bestilte jeg helt tilbage i juni

I år har hun Småfolk og Danefæ - Småfolk havde vi sidste år og var fuldt ud tilfreds, og prisen (899 kr) er jo næsten latterligt billigt for så god en flyverdragt! Danefæ har hun i jakke, og den er vi også fuldt ud tilfreds med, så nu må vi prøve flyverdragten også, har dog kun hørt godt om den.

Ellers kan jeg også anbefale Reima TEC, Molo, Cupcake og Ticket to Heaven.

Anmeld

29. september 2010

tumle81

Vi bruger reima tec, de er fantastiske til de små synes jeg

Min datter er nu i str 122-128 og i år har vi valgt kun at købe to delt da det er nemmest når hun er i skole og har frikvarter på ca 10 min. Det ville ik være meget hun nåede hvis hun skulle have flyverdragt af og på!!

Ellers har vi brugt Reima tec og IdaT til hende, super :-)

Vi har prøvet Molo og Mini A Ture en enkelt sæson og de var også super lækre

TTH har vi også haft to gange, og de er lækre og rummelige til alle tumlinger

Vi har ofte en tynd striktrøje til ungerne i institutionen, som de kan få på hvis det er meget koldt. Det er et hit. Dejligt med familie som vil strikke til os

Knus Kathrina

Anmeld

29. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Maria82 skriver:

Syntes de er lange og smalle...

Frederic's skibukser er næsten 40 cm fra skridt til fod og det er en str 80. 

Han flyverdragt er 90.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.