Hvilken Flyverddragt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2010

82Miraklet

Ja nu er det tid til at skulle punge ud og få købt flyverdragter til Ungerne... men for mig er det en Jungel at finde ud af, hvad der er godt, hvad der holder osv osv....

Hvad vil I råde mig til ?? Er der nogle mærker der er bedre til små og andre til store ???

Jeg er ude efter en dragt til Drengen i str 86/92 og til Prinsessen i str 110.....

Hvilke mærke vælger I og hvorfor ??

På forhånd TAK for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

82Miraklet

http://www.kids-world.dk/images/O083.JPG

Har kigget lidt på denne Til Noah, men er det et godt mærke og hvordan ????

Anmeld

27. september 2010

82Miraklet

Ingen med erfaringer ???

Anmeld

27. september 2010

<3

Friends fra Kvickly er generelt testvinder. Jeg kan ikke lide dem, designet, så derfor sværger jeg til MOLO. Didrikssons er også nogle vi prøver af denne sæson.

Andre mærker vi har afprøvet og fundet for let af fx årsager, MIk-Line, twins, TTH og HH.

Anmeld

27. september 2010

<3

Jeg kan se at du har kigget på Mikk-Line og der kan jeg sige at jeg synes den er for kold. Og den har korte ærmer så hvis din søn har lange arme så er det min. 1str. op allerede der

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Til den lille vil jeg bare foretrække en flyverdragt med to lynlåse, det er nemmere at få dem i, og så er den mere rummelig, hvilket er godt for de små størrelser

Anmeld

27. september 2010

82Miraklet

Kirle skriver:

Jeg kan se at du har kigget på Mikk-Line og der kan jeg sige at jeg synes den er for kold. Og den har korte ærmer så hvis din søn har lange arme så er det min. 1str. op allerede der

okay mange tak..

Anmeld

27. september 2010

82Miraklet

victoria2008 skriver:

Til den lille vil jeg bare foretrække en flyverdragt med to lynlåse, det er nemmere at få dem i, og så er den mere rummelig, hvilket er godt for de små størrelser

det havde jeg faktisk også selv tænkt...

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Maria82 skriver:

det havde jeg faktisk også selv tænkt...

Sidste år havde jeg en name it og i år er det en reima til min datter... Jeg vil gerne have de dyre mærker men vil ikke betale den dyre pris Min mor har givet begge flyverdragter, name it var modellen fra forrige år, så den var sat ned. Reima modellen var fra en genbrugsforretning, og brugt af 2 børn, men man kan næsten ikke se at den er brugt

Anmeld

27. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi kører kun med didriksons herhjemme. Flyverdragt - vanter - ski sæt - fleece trøje og huer.

Alene af den grund at det er slidstærkt - svensk - og perfekt til en slank dreng som vores.

Han holder bedst varmen i didriksons, hvor reima slet ikke kan holde ham varm pga deres brede facon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.