Hvad sker der nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Amso

krydser fingre for dig.

Jeg syntes desværre bare tit man gør sig selv en bjørnetjeneste når man tester så tidligt. Inden man næsten er gået over tid, for man bliver så ked af det hvis den viser posektiv, og man mister det befrugtede æg til normal mens tid..

Men håber da det bedste for jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

*Cille*

Amso skriver:

krydser fingre for dig.

Jeg syntes desværre bare tit man gør sig selv en bjørnetjeneste når man tester så tidligt. Inden man næsten er gået over tid, for man bliver så ked af det hvis den viser posektiv, og man mister det befrugtede æg til normal mens tid..

Men håber da det bedste for jer..

Jeg vil give Amso ret.

Og desuden står der i brugsanvisningen (i hvert fald de graviditetstests, jeg har) at man kan teste fra første dag over tid. Så et testresultat FØR den tid er ikke sikkert.

Jeg tror i virkeligheden du skal prøve at geare lidt ned og lade være med at fokusere så meget på at blive gravid (selvom det er super svært) og bare slappe af og istedet tænke "det kommer når det kommer". Man kan nogle gange tænke så meget over det at man overfortolker kroppens signaler.

Når det så er sagt vil jeg selvfølgelig ønske dig held og lykke med jeres projekt baby og  for at der snart er 2 streger på vej til jer Det er jo det, vi alle venter på i dette forum!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.