Hvad sker der nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Pige1984

Igår da jeg skulle i seng havde jeg en lille bitte plet blod i mine trusser. Mig og min kæreste sad og så en film og jeg fik godt nok ondt i 20 sek.

Jeg har så her til morgen sovet 4 timer mere ind jeg plejer og jeg har bare mens agtige smerter 

Og jeg tog en test her til morgen men den var negativ.

Mon der stadig er håb  (3+4 idag hvis vi er heldige)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Sisley

Man kan godt bløde en smule, når det befrugtede æg sætter sig fast i livmoderen, så håbet er i hvert fald ikke slukket. Men vent nu i spænding de næste dage og tag så endnu en test - det er trods den sikre vej frem.

Krydser fingre!

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Pige1984 skriver:

Igår da jeg skulle i seng havde jeg en lille bitte plet blod i mine trusser. Mig og min kæreste sad og så en film og jeg fik godt nok ondt i 20 sek.

Jeg har så her til morgen sovet 4 timer mere ind jeg plejer og jeg har bare mens agtige smerter 

Og jeg tog en test her til morgen men den var negativ.

Mon der stadig er håb  (3+4 idag hvis vi er heldige)

Jeg tror ikke at du skal sætte næsen op efter at du er gravid, men det er jo stadig tidligt, med mindre din cyklus er lang

Anmeld

27. september 2010

kkk

Hvis det skulle være ægget du har mærket sætte sig fast, så må du ha' haft ægløsning for en lille uge siden. Ægget sætter sig typisk fast 6 dage efter befrugtning (nogen gange lidt tidligere nogen gange en til to dage senere).

Du kan ikke forvente at teste positivt før ægget har siddet fast i mindst en uges tid. Du begynder først at producere graviditetshormon - det testene registrerer, når ægget sætter sig fast i livmoderen og begynder at danne moderkage mv.så idag ville være aaalt for tidligt.

Så du må have tålmodighed lidt endnu

Anmeld

27. september 2010

Pige1984

kkk skriver:

Hvis det skulle være ægget du har mærket sætte sig fast, så må du ha' haft ægløsning for en lille uge siden. Ægget sætter sig typisk fast 6 dage efter befrugtning (nogen gange lidt tidligere nogen gange en til to dage senere).

Du kan ikke forvente at teste positivt før ægget har siddet fast i mindst en uges tid. Du begynder først at producere graviditetshormon - det testene registrerer, når ægget sætter sig fast i livmoderen og begynder at danne moderkage mv.så idag ville være aaalt for tidligt.

Så du må have tålmodighed lidt endnu

10 dage siden jeg har haft ÆL.

Sidst jeg var gravid som ende i en SA gik der 12 fra ÆL til jeg testede positiv og det var i uge 3+4.

Anmeld

27. september 2010

kkk

Pige1984 skriver:

10 dage siden jeg har haft ÆL.

Sidst jeg var gravid som ende i en SA gik der 12 fra ÆL til jeg testede positiv og det var i uge 3+4.

Så var det nok ikke ægget der satte sig fast, du kunne mærke - det ville være underligt sent.

Jeg blødte i øvrigt også en lille bitte bitte smule et par dage inden jeg testede positivt (som jeg også gjorde 'før tid'). Hvorfor er der vist ingen forklaring på.

fingre for at den er der for dig!

Anmeld

27. september 2010

Pige1984

kkk skriver:

Så var det nok ikke ægget der satte sig fast, du kunne mærke - det ville være underligt sent.

Jeg blødte i øvrigt også en lille bitte bitte smule et par dage inden jeg testede positivt (som jeg også gjorde 'før tid'). Hvorfor er der vist ingen forklaring på.

fingre for at den er der for dig!

Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan følge fra ÆL til fødsel og da siger den:

Ovulation date:  Fri, September 17th ,2010
Conception date:  Fri, September 17th ,2010
Implantation date:  Sun, September 26th ,2010
Due date:  Thu, June 9th ,2011

Så det passer jo fint efter den og jeg mener også den passede sidst jeg var gravid.

Anmeld

27. september 2010

mortilfreja

Pige1984 skriver:

Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan følge fra ÆL til fødsel og da siger den:

Ovulation date:  Fri, September 17th ,2010
Conception date:  Fri, September 17th ,2010
Implantation date:  Sun, September 26th ,2010
Due date:  Thu, June 9th ,2011

Så det passer jo fint efter den og jeg mener også den passede sidst jeg var gravid.

Hvad hedder den hjemmeside??

Anmeld

27. september 2010

Pige1984

mortilfreja skriver:

Hvad hedder den hjemmeside??

http://www.pregnology.com/

Anmeld

27. september 2010

mortilfreja

Pige1984 skriver:

http://www.pregnology.com/

Tak..

Krydser for at det var implantationen du mærkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.