Hvor mange timer sover i om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

mortilflere

Når Alberte sover 4-5 timer , de nætter hun ik sover 40 min til 1½ time i alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Carina1977

Jeg sover 6-7 timer om natten, men når min søn er blevet sendt i skole om morgen, ja så nupper jeg lige 2-3 timer mere. Sover derudover 1 time hen på eftermiddagen, og kan stadig komme til at skvatte i søvn foran fjernsynet om aftenen.

Jeg har sclerose, så jeg bliver hurtigere udtrættet end andre. Det er rigtig irriterende, for man skal planlægge tingene rigtig meget, når man skal noget.

Anmeld

27. september 2010

Diana...

Jeg sover omkring 7 timer ca og det er normalt nok men her hvor jer er gravid SKAL jeg lige have 2 timer på dagen også for ellers holder jeg sgu ikke om aften 

Anmeld

27. september 2010

L.J.L

Mathilde skriver:

Min kæreste læste for noget tid siden, at kroppen har brug for 7,7 timers søvn hver nat. Altså organer osv. Men derudover er det meget individuelt, om du har brug for 6 timer, 8 timer eller måske mere, før du føler dig udhvilet om morgenen....

Jeg har selv et godt sovehjerte og sover helst 8-9 timer og hvis muligheden er der, kan jeg sagtens tage en lur om eftermiddagen! Men kan også fint undvære den

Så hvor mange timer sover I om natten? Og føler i at det er nok?

jeg vil tro jeg får en 5-6 timer sammenlagt, men med 4-5 afbrydelser af min dreng hver nat. Så maks 1½-2 timer ad gangen.

Anmeld

27. september 2010

wamse

Jeg har stemt blankt, fordi jeg i næsten 1 år nu ikke har sovet igennem en eneste nat Lægen mener det er pga af alt det der er sket det sidste års tid, at det påvirker min underbevidsthed. Jeg sover max 2-3 timer ad gangen, vågner så op og er vågen ½ times tid inden jeg sover igen.

Anmeld

27. september 2010

Malene84

uhhh elsker at sove. Jeg går i seng kl 23 - står op kl 7, når drengene vågner

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sover til 5-6 stykker og står så op med den lille, og så i seng ca. 6.30-8 hvor farmand tager over. Så det bliver ca. 6-7 timer, og det klarer jeg mig helt fint med, til min store overraskelse! Jeg har nemlig altid sagtens kunnet sove 12-14 timer i døgnet - no problem og er udpræget B-menneske...

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

Jeg sover omkring 9 timer. Jeg går i seng omkring kl 21 og står op 5.45... Jeg har været meget træt på hormonerne, så kræver mere søvn nu. Vil gerne have en time midt på dagen også, ellers går jeg kold kl 19...

Da der ikke var hormoner i billedet blev klokken ofte 23, og så op omkring kl 7...

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

5-6 stykker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.