Reimer Tec har den ringeste vandtæthed!???! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Plysbjørnen

tak:0)

den fandt jeg også:0) men jeg vil gerne høre rækkefølgen... i øvrigt ret sært at man ikk kan se det derinde ikke?

Prøv her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

ekzunz

Gitte85 skriver:

Det er sørme godt at høre noget positivt... Selvom jeg faktisk også kun har hørt godt  Derfor blev jeg også overrasket over at den faktisk ligger som den tredje dårligste ud af 8 og det er alligevel den til 1400 kr de har testet,,,

Tjek lige Politiken test - der ser det altså ret godt ud for Reima

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/toej/article579238.ece

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

BetinaTrold skriver:

Prøv her

Super - hvordan fandt du den???

Men det resultat stemmer da ikke helt overens med den test som TS har set??? Mysti-fystisk

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

Vi havde en reima mini tec til Celina sidste år. Dog kun til brug i barnevognen, men det var super til at holde hende varm i den koldeste periode I år har vi også købt en reima tec til hende (brugt) så håber den lever op til forventningerne

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

BetinaTrold skriver:

Prøv her

tak!!!! du er en skat

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

jo, det er lidt mystisk at de har fjernet testen - måske man ikke skal regne for meget med den så.

Men jeg fandt denne her fra Politiken i stedet - der er grafik

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/toej/article579238.ece

ja den så jeg godt sidste år....

jeg holder nu altså på at reima er godt..... Reima er rigtig godt!! hi hi

men jeg kan da så konkludere at den fra COOP er værd at overveje... men de burde, efter min mening, have haft Ticket 2 heaven, Mikk-Line, LEGO, Alpine(fra bilka) med....

Anmeld

27. september 2010

Plysbjørnen

Znuzke skriver:

Super - hvordan fandt du den???

Men det resultat stemmer da ikke helt overens med den test som TS har set??? Mysti-fystisk

Jeg trykkede på linket, også helt nede i bunden af teksten, lige oven over Der hvor der med rødt står Miki-line-flyver dragter, står der med småt se hele testen her... Det er lige efter afsnittet om H&M's flyverdragter

Anmeld

27. september 2010

<3

Jeg synes det er irriterende at MOLO og Didrikssons ikke er med i de test. Didrikssons, som er et svensk mærke, er test vinder i de svenske blade og MOLO i de danske børneblade.

Vi prøver en af hver i år. MOLO er en klar genganger. Både moren og drengen elsker de farvestrålende varme tætte tørre dragter (som også er markedets sikreste) og Didrikssons er så den nye.

Vi har været igennem Mikk-Line, Twins, TTH, MOLO og HH. Af dem mht. sikkerhed og varme er det klart MOLO der vinder.

Jeg er ellers meget glad for FRIENDS mærket men deres flyverdragter ligner noget der er løgn og så kender vi flere der har prøvet dem og der var de ikke en succes

Anmeld

27. september 2010

Frøken Sørensen

Ni-ko-li-ne skriver:

tak!!!! du er en skat

Denne test er ikke den samme som var i vores søndags avis!!!!!

Anmeld

27. september 2010

Frøken Sørensen

Kirle skriver:

Jeg synes det er irriterende at MOLO og Didrikssons ikke er med i de test. Didrikssons, som er et svensk mærke, er test vinder i de svenske blade og MOLO i de danske børneblade.

Vi prøver en af hver i år. MOLO er en klar genganger. Både moren og drengen elsker de farvestrålende varme tætte tørre dragter (som også er markedets sikreste) og Didrikssons er så den nye.

Vi har været igennem Mikk-Line, Twins, TTH, MOLO og HH. Af dem mht. sikkerhed og varme er det klart MOLO der vinder.

Jeg er ellers meget glad for FRIENDS mærket men deres flyverdragter ligner noget der er løgn og så kender vi flere der har prøvet dem og der var de ikke en succes

Den test som er i min søndags avis, der er Didriksons den bedste af de 8 de har testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.