Reimer Tec har den ringeste vandtæthed!???! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Frøken Sørensen

Jeg skal til og ud og købe flyverdragt til vores søn og faldt så tilfældigvis over en test af flyverdragte i Søndags avisen.

Jeg havde besluttet mig for en Reimer, men hold da op hvor blev jeg overrasket... En reimer tec flyverdragt er rigtig slidstærk, men den er i følgende testen en af dem som har den ringeste vandtæthed 

Nogle erfaringer med flyverdragter af dette mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

ekzunz

Lukas havde en Reima sidste år, og den var altså rigtig god. Han har aldrig været våd.

Tænk har ikke testet flyverdragter siden 2006, men der fik den altså rigtig god kritik. Det er selvfølgelig en dyr model de har testet, men de skrev sådan her:

Reima Goose-berry

Kan uden problemer tørretumbles. Dragten tåler at blive vasket mange gange og er god i daglig brug. Man kan rive og slide i dragten og lynlåsene, uden at noget går i stykker, ligesom dragten også holder til slitage. Vandtætheden er helt i top, samtidig er åndbarheden stadig fin.

Anmeld

27. september 2010

dithmer

Gitte85 skriver:

Jeg skal til og ud og købe flyverdragt til vores søn og faldt så tilfældigvis over en test af flyverdragte i Søndags avisen.

Jeg havde besluttet mig for en Reimer, men hold da op hvor blev jeg overrasket... En reimer tec flyverdragt er rigtig slidstærk, men den er i følgende testen en af dem som har den ringeste vandtæthed 

Nogle erfaringer med flyverdragter af dette mærke?

Vi har de sidste 3 år brugt Reima til vores datter og jeg skal lige love for at jeg aldrig har haft så god og lækker en dragt. Hun har aldrig været våd eller fugtig uanset vejret og det skal lige siges at hun er en rigtig "muddertøs".

Jeg kan varmt anbefale den.

Anmeld

27. september 2010

Frøken Sørensen

Znuzke skriver:

Lukas havde en Reima sidste år, og den var altså rigtig god. Han har aldrig været våd.

Tænk har ikke testet flyverdragter siden 2006, men der fik den altså rigtig god kritik. Det er selvfølgelig en dyr model de har testet, men de skrev sådan her:

Reima Goose-berry

Kan uden problemer tørretumbles. Dragten tåler at blive vasket mange gange og er god i daglig brug. Man kan rive og slide i dragten og lynlåsene, uden at noget går i stykker, ligesom dragten også holder til slitage. Vandtætheden er helt i top, samtidig er åndbarheden stadig fin.

Ja men ved heller ikke hvor meget man skal stole på de tests... I testen score den 3 ud af 5 i vandtæthed og alt i alt score den 3.6 ud af 5. Men ligger så som tredje dårligeste ud af 8. Og det er alligevel den til 1400 kr som de har testet. Jeg synes bare tit man høre at det er en af de bedste, så jeg bliver lidt overrasket over deres test...!

Anmeld

27. september 2010

Frøken Sørensen

dithmer skriver:

Vi har de sidste 3 år brugt Reima til vores datter og jeg skal lige love for at jeg aldrig har haft så god og lækker en dragt. Hun har aldrig været våd eller fugtig uanset vejret og det skal lige siges at hun er en rigtig "muddertøs".

Jeg kan varmt anbefale den.

Det er sørme godt at høre noget positivt... Selvom jeg faktisk også kun har hørt godt  Derfor blev jeg også overrasket over at den faktisk ligger som den tredje dårligste ud af 8 og det er alligevel den til 1400 kr de har testet,,,

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

Gitte85 skriver:

Ja men ved heller ikke hvor meget man skal stole på de tests... I testen score den 3 ud af 5 i vandtæthed og alt i alt score den 3.6 ud af 5. Men ligger så som tredje dårligeste ud af 8. Og det er alligevel den til 1400 kr som de har testet. Jeg synes bare tit man høre at det er en af de bedste, så jeg bliver lidt overrasket over deres test...!

Og den dragt som Tænk har testet koster også 1450 kr., så det burde altså være i orden. Vi har ikke haft nogle problemer med vores Reima, og jeg har da også hørt mange andre anbefale Reima, da de selv er rigtigt godt tilfredse med det.

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har smidt avisen ud... er der nogen der har et link til testen eller vil remse rækkefølgen op?

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har smidt avisen ud... er der nogen der har et link til testen eller vil remse rækkefølgen op?

http://sondagsavisen.dk/353/010147986/

Jeg kan finde selve teksten, men ikke grafikken

I Tænk's test fra 2006 ligger den som nr. 2 - kan ikke lige huske nr. 1. Men der fik den fra Friends ikke gode anmeldelser, men det tror jeg nu de har taget til sig og har ændret dragen

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

http://sondagsavisen.dk/353/010147986/

Jeg kan finde selve teksten, men ikke grafikken

I Tænk's test fra 2006 ligger den som nr. 2 - kan ikke lige huske nr. 1. Men der fik den fra Friends ikke gode anmeldelser, men det tror jeg nu de har taget til sig og har ændret dragen

tak:0)

den fandt jeg også:0) men jeg vil gerne høre rækkefølgen... i øvrigt ret sært at man ikk kan se det derinde ikke?

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

Ni-ko-li-ne skriver:

tak:0)

den fandt jeg også:0) men jeg vil gerne høre rækkefølgen... i øvrigt ret sært at man ikk kan se det derinde ikke?

jo, det er lidt mystisk at de har fjernet testen - måske man ikke skal regne for meget med den så.

Men jeg fandt denne her fra Politiken i stedet - der er grafik

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/toej/article579238.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.