Overtøj til januarbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Marco2

ARRgghh....

Det er lige præcist her jeg også stener. Kan slet ikke finde ud af det.

Min datter er fra august så der havde jeg ikke de store udfordringer, med påklædning til så lille et barn.

Så jeg går og overveje at invester i sådan en voksi-thingy. Men kan ikke blive enig med mig selv om det er det værd? 

Da min datter skulle ud i vinterkulden havde jeg bare en lækker "flyverdragt" til hende. Og alt afhængig af temp, havde hun mere eller mindre tøj på i den - eller lå omsvøbt af et tæppe med hendes dyne. 

Vi  har en åben garage som barnevognen kan stå i lå i, når vejret er rigtig kold/blæsende.

Åhhh ved slet ikke hvad jeg skal vælge

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mettemus

Tak for alle jeres svar! Hvor er det bare skønt, at der altid er nogen der har gode råd når man lige står og mangler! Må på jagt efter en flyverdragt/heldragt der er lidt tykkere end en fleece tror jeg.

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

ARRgghh....

Det er lige præcist her jeg også stener. Kan slet ikke finde ud af det.

Min datter er fra august så der havde jeg ikke de store udfordringer, med påklædning til så lille et barn.

Så jeg går og overveje at invester i sådan en voksi-thingy. Men kan ikke blive enig med mig selv om det er det værd? 

Da min datter skulle ud i vinterkulden havde jeg bare en lækker "flyverdragt" til hende. Og alt afhængig af temp, havde hun mere eller mindre tøj på i den - eller lå omsvøbt af et tæppe med hendes dyne. 

Vi  har en åben garage som barnevognen kan stå i lå i, når vejret er rigtig kold/blæsende.

Åhhh ved slet ikke hvad jeg skal vælge

AG

Jeg har også overvejet voksi, men tror jeg opgiver ideen igen. For det første fordi den er dyr og for det andet fordi jeg tror det er begrænset hvor meget jeg egentlig ville komme til at bruge den. Den er selvfølgelig nem at have med at gøre... hmm... decisions decisions!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.