Arghh Habermas... skrækkeligt! Vi havde noget om ham engang i retslære/retsfilosofi/retshistorie? jeg har forsøgt at fortrænge det så husker ikke lige om det var det ene fag eller det andet.
Altså, jeg har jo en lille flyverdragt til Bimmeren. Kirstine blev jo født d. 25/12 og med almindeligt tøj, og en varm hue, flyverdragt og så ned i barnevognen, så var hun altså varm nok udenfor selv om der var frost osv. Flyverdragten var fra H&M med fleece indeni. Du kan se et billede af den i mit Bimmer udstyr fotoalbum.
Hvis du vælger en strikket flyverdragt eller en kun af fleece, så skal din lille knægt nok bare have ex. en ekstra uld-trøje under når i skal ud! Men han skal jo også have dyne på, så det er bare for at armene/det øverste af skuldrene/halsen ikke bliver koldt, da det jo ikke kan være helt under dynen! Hvis jeg var dig så ville jeg ikke købe en jakke. Det er alt for bøvlet og alligevel ikke varmt nok ved benene hvis i skal ud! Så kan du købe en lækker forårsjakke til ham når han vokser ud af flyverdragten og det bliver lunere i vejret!
Knus
Anmeld