Overtøj til januarbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Mettemus

Jeg sidder og laver lister over, hvad jeg mangler til Lillemandens ankomst til januar (det er af uforklarlige årsager mere spændende end Habermas' "Borgerligt Offentligt" der skuler til mig fra skrivebordet). En af de ting jeg ikke helt kan gennemskue er, hvilket overtøj jeg skal investere i. Han kommer som sagt til januar og skal for det meste transporteres i barnevognen, da vi ingen bil har - hvor meget tøj skal han så have på og skal det være det samme når han sover uden for? Skal det være en flyverdragt, en fleecedragt eller hvordan og hvorledes?

Håber i kan hjælpe skønne kvinder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mor_sabina

Jeg har overvejet en sleebeepose med fleecedragt inden under. Det er jo svært at spå om vejret. Men min store dreng sov uden for i en blød flyver dragt på en dyne og ed dyne over sig, så tænker det må blive hen ad det samme med lillebror.

Men tror ikke der er nogen grund ti at investere i en jakke, så hellere en fleecedragt og/eller en flyverdragt

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

min datter er fra januar hvor det var KOLDT ...

i sin barnevogn brugte hun en varm kørepose-flyverdragt og sin dyne

og i bilen en tyndere fleece flyverdragt og en "voksi"kopi

men vi havde kun begge dele fordi vi havde fået det forærende... begge kan jo bruges både i barnevogn og autostol .. så det kommer an på hvad du vælger

Anmeld

27. september 2010

vingummibamse

som mor sabina skriver... så en sleep bag og en fleece dragt..

Anmeld

27. september 2010

DK

Arghh Habermas... skrækkeligt! Vi havde noget om ham engang i retslære/retsfilosofi/retshistorie? jeg har forsøgt at fortrænge det så husker ikke lige om det var det ene fag eller det andet.

Altså, jeg har jo en lille flyverdragt til Bimmeren. Kirstine blev jo født d. 25/12 og med almindeligt tøj, og en varm hue, flyverdragt og så ned i barnevognen, så var hun altså varm nok udenfor selv om der var frost osv. Flyverdragten var fra H&M med fleece indeni. Du kan se et billede af den i mit Bimmer udstyr fotoalbum.

Hvis du vælger en strikket flyverdragt eller en kun af fleece, så skal din lille knægt nok bare have ex. en ekstra uld-trøje under når i skal ud! Men han skal jo også have dyne på, så det er bare for at armene/det øverste af skuldrene/halsen ikke bliver koldt, da det jo ikke kan være helt under dynen! Hvis jeg var dig så ville jeg ikke købe en jakke. Det er alt for bøvlet og alligevel ikke varmt nok ved benene hvis i skal ud! Så kan du købe en lækker forårsjakke til ham når han vokser ud af flyverdragten og det bliver lunere i vejret!

Knus

Anmeld

27. september 2010

mor_sabina

vingummibamse skriver:

som mor sabina skriver... så en sleep bag og en fleece dragt..

Evt som du har syet

Anmeld

27. september 2010

vingummibamse

mor_sabina skriver:

Evt som du har syet

hehe jep...

håber du er glad for din

Anmeld

27. september 2010

mor_sabina

vingummibamse skriver:

hehe jep...

håber du er glad for din

Meget, håber han kan passe den når han kommer

Anmeld

27. september 2010

vingummibamse

mor_sabina skriver:

Meget, håber han kan passe den når han kommer

hehe... håber også bare at lille søster kan passe sine..

Anmeld

27. september 2010

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Jeg sidder og laver lister over, hvad jeg mangler til Lillemandens ankomst til januar (det er af uforklarlige årsager mere spændende end Habermas' "Borgerligt Offentligt" der skuler til mig fra skrivebordet). En af de ting jeg ikke helt kan gennemskue er, hvilket overtøj jeg skal investere i. Han kommer som sagt til januar og skal for det meste transporteres i barnevognen, da vi ingen bil har - hvor meget tøj skal han så have på og skal det være det samme når han sover uden for? Skal det være en flyverdragt, en fleecedragt eller hvordan og hvorledes?

Håber i kan hjælpe skønne kvinder!

jeg har to dragter...  en som kanlaves til en "sofepose" agtigt... og så en lidt tyndere til når vi nærmer os marts...

og så bare en uld body indenunder og alm tøj, og så i barnevogn under en dejlig dyne og med en lækker hue på og så skal han bare stå og hygge sig på altanen i den lånte altanbarnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.