bleskift - et helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Laulund87

serinasmor skriver:

suk .. ja

min svigermor havde en ide om at det ville hjælpe at skifte hende stående på toilettet  jeg var SÅ bange for at hun ville falde ned på de hårde fliser ...og ikke sikker på at det ville være noget jeg kunne få mig selv til derhjemme...

men det var nu også ligemeget .. for det passede heller ikke prinsessen ... DUR ikke - væk

Det tror jeg heller ikke jeg ville gøre

Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

serinasmor

Mathilde skriver:

Den tid hvor I kunne hygge omkring bleskift kommer nok aldrig igen... I hvert fald ikke på samme måde.

Celina vil heller ikke ligge stille og hun bliver tosset, men sådan er det bare lige nu. Nogle gange er det da nemmere end andre gange, men ellers skynder jeg mig bare, så hun kan komme op og lege videre igen og jeg ligger hende altid ned, for jeg gider ikke at bøvle med, at hun skal stå op.

Jeg tror bare du skal se det sådan, at du har en sund og frisk pige, der begynder at have sin egen vilje og begynder at kunne en masse og så er det da kedeligt bare at ligge der på ryggen - det har hun jo gjort siden hun blev født

du har nok ret.. suk

Men optimisten i mig håber nu alligevel på at det snart går over og vi igen kan hygge med bleskift

men ja hun keder sig nok bare på ryggen. "ØV altså mor hvorfor skal jeg nu ligge her, når jeg meget hellere vil kravle rundt på gulvet og lave ballade" Så tiden er nok bare forbi.. suk

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

Laulund87 skriver:

Det tror jeg heller ikke jeg ville gøre

Hmm

nej vel ... underlig ide at få ... men måske havde jeg taget mig sammen og turdet prøve hvis det havde virket... men det gjorde det jo ikke .. 

Anmeld

27. september 2010

Laulund87

serinasmor skriver:

nej vel ... underlig ide at få ... men måske havde jeg taget mig sammen og turdet prøve hvis det havde virket... men det gjorde det jo ikke .. 

Ej jeg synes det er lige risikabelt nok

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

Laulund87 skriver:

Ej jeg synes det er lige risikabelt nok

nemlig ... så er faktisk lettet over at det ikke virkede ... så behøvede jeg jo ikke tage stilling til om det virkelig var sådan det skulle gøres

Anmeld

27. september 2010

Laulund87

serinasmor skriver:

nemlig ... så er faktisk lettet over at det ikke virkede ... så behøvede jeg jo ikke tage stilling til om det virkelig var sådan det skulle gøres

Nej det er jo det

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

serinasmor skriver:

du har nok ret.. suk

Men optimisten i mig håber nu alligevel på at det snart går over og vi igen kan hygge med bleskift

men ja hun keder sig nok bare på ryggen. "ØV altså mor hvorfor skal jeg nu ligge her, når jeg meget hellere vil kravle rundt på gulvet og lave ballade" Så tiden er nok bare forbi.. suk

Altså jeg kan nu sagtens hygge med Celina under bleskift, dog mest om morgenen, når hun skal have tøj på men ikke på samme måde.

Fx synes hun det er vildt sjovt, at blive pruttet på maven eller at man lugter til hendes tæer og siger "puhhh du har sure tæer" og lign. Eller klapper kage eller siger "Celina er Sååå stor" mens hun strækker armene op over hovedet. Men nu ved jeg ikke om hun er så gammel og hun synes de sådanne ting er sjove..

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

Mathilde skriver:

Altså jeg kan nu sagtens hygge med Celina under bleskift, dog mest om morgenen, når hun skal have tøj på men ikke på samme måde.

Fx synes hun det er vildt sjovt, at blive pruttet på maven eller at man lugter til hendes tæer og siger "puhhh du har sure tæer" og lign. Eller klapper kage eller siger "Celina er Sååå stor" mens hun strækker armene op over hovedet. Men nu ved jeg ikke om hun er så gammel og hun synes de sådanne ting er sjove..

det er hun måske hun er 8½ mdr

gode små ideer ... vi afprøver lidt ved næste bleskift

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

serinasmor skriver:

det er hun måske hun er 8½ mdr

gode små ideer ... vi afprøver lidt ved næste bleskift

Super så synes hun sikkert godt om prutte-legen og de sure tæer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.