Puha fik lige en alvorlig snak med manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Ja det er man jo nødt til, for det er jo synd for de små, når de har det skidt, og så skal nok jo bare hjælpe og trøste. Jeg ved bare ikke om mænd har samme behov for at trøste som vi har.

Det tror jeg ikke. Nogle gange når hun har været RIGTIG ked af det og han har gået rundt med hende har jeg til sidst ikke kunne holde ud længere at hun ikke var hos mig. Jeg har haft sådan et helt fysisk behov for at få lov at trøste hende. Så når hun er MEGET syg vil jeg helst have hende. Hi hi. Jeg har sagt til ham at det ikke er fordi han ikke gør det godt nok jeg kan bare slet ikke holde ud at hun er væk fra mig når hun er SÅ ked af det...He he... Det kan han heldigvis godt klare så jeg får lov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Dictes mor

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke. Nogle gange når hun har været RIGTIG ked af det og han har gået rundt med hende har jeg til sidst ikke kunne holde ud længere at hun ikke var hos mig. Jeg har haft sådan et helt fysisk behov for at få lov at trøste hende. Så når hun er MEGET syg vil jeg helst have hende. Hi hi. Jeg har sagt til ham at det ikke er fordi han ikke gør det godt nok jeg kan bare slet ikke holde ud at hun er væk fra mig når hun er SÅ ked af det...He he... Det kan han heldigvis godt klare så jeg får lov.

Det er præcis sådan jeg har det. JEg kan blive fysisk dårlig, hvis jeg ikke får lov at trøste hende, når hun bliver rigtig ked af det. Og det er jo ikke fordi de ikke gør det godt nok, der er en eller anden fysiologisk ting, der gør at man bare skal have sit barn i armene, når de er kede af det.

Anmeld

27. september 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Det er præcis sådan jeg har det. JEg kan blive fysisk dårlig, hvis jeg ikke får lov at trøste hende, når hun bliver rigtig ked af det. Og det er jo ikke fordi de ikke gør det godt nok, der er en eller anden fysiologisk ting, der gør at man bare skal have sit barn i armene, når de er kede af det.

Ja lige nøjagtig!!!! He he.....

Anmeld

27. september 2010

lion

Sikke en nat. kan godt forstå du var smadret.

Hvor er det dejligt at I fik snakket om tingene og det ern blevet bedre.

Vi havde oogså en snak her hjemme. Så nu siger vi til hinanden hvis man ikke "gider" rende ind hele tiden, så tager den anden over

Anmeld

27. september 2010

TbCp

Sådan har det også været her.... manden kan blive så hidsig om natten med det pylderi...

Heldigvis er han blevet meget meget bedre til at håndtere det, og de sidste par måneder har det stort set været ham der har rendt hver nat.

Og det går rigtig godt nu, uden hævede stemmer eller lign. og hvis han kan mærke at han begynder at blive lidt irriteret, hvis det f.eks. tager for lang tid, så tager han bare Liva med ind i vores seng

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

Jamen søde, det er som taget ud af en tilfældig dag herhjemme.
Altså ikke at det er sådan ALTID. Men jeg genkender tydeligt situationen og følelserne, som du beskriver.

Så mit håb er lidt, selvom det er en ringe trøst, at det nok faktisk slet ikke er så ualmindeligt endda. I perioder!

Vi er også godt klar over herhjemme, når det sker.
Men når vi hver især er trætte, så havner man lidt nemmere i de dersens lidt trælse vrisse-situationer.

Vi er også herhjemme enige om, at det er vigtigt for os (er blevet det mere nu end før), at vi ind imellem husker at sørge for, at være KÆRESTER. For der kan bare hurtigt "gå hverdag" i tingene.

Dejligt at I fik taget "hul på ballonen" ....Det er nok en sund ting, at få vendt de lidt trælse ting med hinanden engang imellem, så man ikke går for længe og "lægger låg på" ......For det ender før eller siden i en eksplosion!!

Knus til dig (...som jeg godt tror, at jeg har regnet ud, hvem er)

Anmeld

28. september 2010

Bondepigen

Hvor er det godt I har fået talt om det! Det der med at være usikker på om man skal have nr. 2 havde jeg osse en overgang af samme grunde som dig, at det nok bliver mig der kommer til at stå med ansvaret...men nu hvor Emma er blevet ældre, synes jeg den tanke har ændret sig.. Men nu ved jeg jo ikke lige hvor gammel din datter er, for jeg kan ikke lige regne ud hvem du er...

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Det er en ret svær situation at stå i, og hvor er det godt at i har fået talt ud, og du har fået luft for dine tanker og bekymringer.

Jeg tror at det er et ret klassisk problem, især de første par år af barnets liv. Herhjemme har der også været vrisseri, over forstyrret nattesøvn. Især hvis en af pigerne har været syg, og har været meget vågen gennem en nat..................så kan Jan godt finde på at vrisse, og bitche over at han skal tidligt op, og ikke kan klare mere....................som om, jeg kan. Det hjælper jo heller ikke ligefrem på et sygt barn, når forældrene har en tvist, der midt om natten.

Jeg synes at Jan er blevet MEGET bedre, efter vi fik Ida..............han er så at sige vokset med opgaven, og er modnet.

Jeg håber at i får styr på jeres nætter, og at tiden arbejder for et barn mere. For det kan jeg kun anbefale...................altså at man får 2 eller 3 børn, da søskende har så meget glæde af hinanden.

Knus Mette

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det hjælper at høre man ikke er alene. Jeg var også sammen med de dejlige kvinder fra min mødregruppe i går og de kunne også fortælle mig at det var helt normalt. Jeg tror også vi får et barn mere for jeg synes da vores datter skal have en søster eller bror. Men ja for dælan det var hårdt. Vores datter er 15mdr nu. Så.... hun skal i hvert fald være 3 eller 4år før den næste kommer. Men ja vi må sørge for at snakke sammen løbende så vi ikke hober det op inden i os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.