Erfaringer med dating.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Loa

Mødte min mand derinde

Ingen af os er "gå i byen og drik hjernen ud" typer, så vi ville begge prøve en alternativ måde at møde en på...... Og det virkede over alt forventning......

So go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SHERO

Jeg synes ikke siden er særlig fantastisk hvis jeg skal være ærlig, jeg er bruger selv Netdate og den er super. Men kommer selvfølgelig an på så meget, jeg var på dating i 2 måneder og fik 2 breve fra fyre under 35, resten var over...

Netdate, er super hyggelig, fantastisk debat forum, blir afholdt en masse fester, skal selv på Hyttetur til november (for første gang) hvor der er plads til 70 mennesker. Den er nooooget billigere, og efter min mening nogen bedre.. :-)

Anmeld

27. september 2010

Mor til L&S

27. september 2010

mullesmith2

Milla-Victoria's mor skriver:

Kan det anbefales??

Overvejer at lave en profil derinde!!

Har egentligt aldrig været til den slags... men er nysgerrig, og vil egentligt gerne have en og dele mit liv med.

Knus til jer alle

Jeg har haft et par on off profiler derinde indtil for 14mdr siden hvor jeg mødtes med en fyr jeg der havde skrevet til mig derinde. Det var ret spontant vi mødtes sidste år 10. juli foran tivoli i Aalborg og så gik vi ind og hørte noget live musik derinde og efterfølgende gik vi så ned på cafe nordkraft og fik en øl og så kørte jeg Ham hjem (han boede i Nr.sundby) Og jeg gik med ind og drak kaffe, vi snakkede og spillede guitar og jeg sang og hyggede mig vildt meget og den dag idag har vi hus sammen og venter jo vores tvillinger her til 15 nov.

Kan kun anbefale Dating.dk det har været helt godt for mig men det tog også 7 års on off medlemsskab før jeg fandt den rette.

Held og lykke med jagten.

Anmeld

27. september 2010

Malene76

Hej..

Jeg synes klart du skal kaste dig ud i det. Jeg fandt min mand på dating og det var den helt rette måde fos os. Vi lærte lansomt hinanden at kende online inden vi mødtes og det var trygt og godt. Der var kemi med det samme, både mens vi skrev sammen og da vi endelig mødtes. Vi har kendt hinanden i 3,5 år nu og blev gift i august. Jeg vil dig lige opfordre dig til at stille dig lidt kritisk overfor profilerne og mændene derinde, hvis det lyder for godt til at det er sandt, så er det det som regel også. Der er en mase plattenslagere derinde, men dem spotter du hurtigt. Held og lykke herfra.

MVH Malene

Anmeld

27. september 2010

Susanne79

Kan klart anbefale dating.dk. Mødte min dejlige kæreste derinde for snart 4 år siden. Men jeg vil samtidig opfordrer dig til at forholde dig kritisk, for der er mange mærkelige mennesker alle netdatingforum. Men kast dig ud i det, det kan jo være at mr. right skal findes der

Anmeld

27. september 2010

Banditten´s mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Kan det anbefales??

Overvejer at lave en profil derinde!!

Har egentligt aldrig været til den slags... men er nysgerrig, og vil egentligt gerne have en og dele mit liv med.

Knus til jer alle

Jeg kan sagtens anbefale den, jeg mødte min søde,dejlige mand og faren til min søn derinde for snart 3 år siden  

Min erfarring er at folk derinde er okay seriøse. Jeg har så osse fået breve med "Hvad siger du til en trekant med mig og min kammerat?" "Nej, tak!" var svaret...

Vær ærlig i din profil, skriv hvad du ønsker og sæt et billede på. Jeg er af den holdning af hvis man vil se dem, så må man osse vise sig selv. Og så fordi jeg har oplevet at en bad om et billede, som jeg så sendt og fik så et "Nej, tak" tilbage. Det har selvtilliden sgú ikke godt af, min havde hvertfald ikke.

Og til sidst, så mød dem hurtigt. Du ved ikke om kemien er der, før du sidder over for dem. Osse selvom de skriver fremragende breve.

Held og lykke med det, håber du finder den eneste ene

Anmeld

27. september 2010

klmf

Jeg kyssede på et par dating.dk-frøer indtil Lars dukkede op derinde. Vi har snart været sammen i 5 år og har Oliver sammen og så vidt jeg ved ingen palner om at rende fra hinanden

Brug din sunde fornuft, skriv lidt med dem inden du møder dem og mød dem på offentlige steder første gang. Så kan man altid smutte hurtigt, hvis man ikke bryder sig om stemningen uden at bekymre sig om at de ved, hvor man bor

Heeeeeeeld og lykke - men pas på, man kan blive lige så afhængig af det som baby.dk!!

Anmeld

27. september 2010

Mutti2B

Ud fra hvad andre kan fortælle så har jeg da vist været ret så uheldig derinde i de maaange år jeg havde en profil. Jeg synes ikke siden er seriøs, for enten er det gamle mænd, bonderøve eller liderkarle der vil vise deres tisser på webcam . En sjælden gang har der været noget der var værd at skrive med, men så kommer man på date med dem og undrer sig over hvorfor de har sat billeder ind på deres profil, der måske ligner dem på en MEGET go dag

Jeg har tænkt på at oprette en profil på match.com eller netdate. Har hørt fra flere i singlekredsen at det er mere seriøst, men det må jo komme an på en prøve

Anmeld

27. september 2010

Silas&Mille

Jeg havde ikke den store succes med dating.dk, da jeg havde profil derinde. Ved egentligt ikke hvorfor men i de 3 år jeg havde en profil fik jeg omkring 40 henvendelser og aldrig noget svar på de henvendelser jeg lavede 

Ved ikke om det var mit udseende eller hvad det var, men det gik bare ikke. 

Men en dag faldt jeg over scor.dk
24 timer gammel profil = omkring 50 henvendeler 
og det var altså med samme billede som blev brugt på dating.dk
Siden er meget sex fikseret, så de fleste henvendelser var selvfølgelig om sex osv, men der var også de lidt mere seriøse henvendelser, så man kan sagtens finde seriøse fyre derinde også. Jeg mødte min kæreste der for lidt over 4 år siden og vi venter nu vores første barn sammen til januar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.